Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Nooh...anna palaa frank!Kyllä, uskallan uhmata auktoriteetteja.
Nooh...anna palaa frank!Kyllä, uskallan uhmata auktoriteetteja.
Mahtavaa. Jään seuraamaan tilanteiden eskaloitumista! :ahem:Kyllä, uskallan uhmata auktoriteetteja.
Hahmo Pöhkiksellä on aiemminkin havaittu levyn päälle jäämistä vastaavanlaisissa tilanteissa. Kulunein vitsi parhain vitsi.Meinaatko jatkaa koko kauden ajan tätä agendapostaamista?
Onko kyse vitsistä? Ei kait, kun kyse on Soomen menestyksestä.Hahmo Pöhkiksellä on aiemminkin havaittu levyn päälle jäämistä vastaavanlaisissa tilanteissa. Kulunein vitsi parhain vitsi.
Soin jo hahmolle Nipsuhuuli anteeksi tämän, uskon vilpittömästi, ettei Nh ole seurannut postauksiani riittävästi jotta olisi mitenkään voinut tunnistaa tilannetta ns. vakiohutuksi!Hahmo Pöhkiksellä on aiemminkin havaittu levyn päälle jäämistä vastaavanlaisissa tilanteissa. Kulunein vitsi parhain vitsi.
Vieläpä jotain pyssyvideopelimainoksia. Jee, piirretty veri lentää, menenpä kadulle ammuskelemaan. Ei riittäny kärsivällisyys odottaa Kimin narinaa.Pistit minut katsomaan mainoksia.
*haistattelee* *täältäpäin tuulee*
iPadilla ei tu mainoksia lain.Jaa minulla ei tullut mainoksia lain. Mutta johtunee siitä että olen parempi ihminen. Ja harvinaisen komea.
Oikea vastaus on vitun ipad katon kautta järveen ylenemiskieltoisen rangaistuslaukaksesta.Jaa minulla ei tullut mainoksia lain. Mutta johtunee siitä että olen parempi ihminen. Ja harvinaisen komea.
Tai sitten nämä vaan haistaa mahdollisen kouluampujan tai vaikka motoristin profiilin ja jättää mainokset pois. Ei sillä, eipä mullakaan mainoksia näkynyt.Jaa minulla ei tullut mainoksia lain. Mutta johtunee siitä että olen parempi ihminen. Ja harvinaisen komea.
Pers'aukisille tuleville sossupummeille kannata mainostiedotteita näyttää :tongue:Jaa minulla ei tullut mainoksia lain. Mutta johtunee siitä että olen parempi ihminen. Ja harvinaisen komea.
Terveydeksi.yz250f
Ei tule läppärilläkään kun Adblock on käytössä.iPadilla ei tu mainoksia lain.