Ohhoh! Durddi räväytti!Seuraavaksi palkataan tunkki. HAHAHA heitinpä oivan hassuttelun tuohon tolleen! Pitäkää tulkkinne!
Ohhoh! Durddi räväytti!Seuraavaksi palkataan tunkki. HAHAHA heitinpä oivan hassuttelun tuohon tolleen! Pitäkää tulkkinne!
Eka.Monesko Häkkinen oli harjoituksissa?
Mika Häkkinen will come the back! \o/
Eihän Häkkinen enää aja kuin Markettaa. Räkkinenhän siellä huristeloo!Monesko Häkkinen oli harjoituksissa?
Eihän Häkkinen enää aja kuin Markettaa. Räkkinenhän siellä huristeloo!
Mosse huijasi.
:eek!:Hahaha. Nomi ei muistanu Kozarowitzkya. Onnetoooontaaaaahhhhh!!!
Jouduitko kooklettamaan jotta saat konsonantit kohdalleen? Itse joutuisin. :frown:Hahaha. Nomi ei muistanu Kozarowitzkya. Onnetoooontaaaaahhhhh!!!
Jouduin kyllä. Hävettää.Jouduitko kooklettamaan jotta saat konsonantit kohdalleen? Itse joutuisin. :frown:
No ei Nomissa niin montaa konsonanttia ole etteikö.Jouduitko kooklettamaan jotta saat konsonantit kohdalleen? Itse joutuisin. :frown:
No niin. Että sellaista.Jouduin kyllä. Hävettää.
Tuumailin tässä muute kanssa just että tais olla uusinta se. Ihmettelinkin kun alko aika sopivasti kun avasin katsomon ja klikkasin harjotukset.Katteletko sä Pyrppi noita harkkoja uusintana vai tallenteena? Oho, Peltonen tekee jo kolmannen, aivan erän loppuun! Voiko olla että Suomi nappaa ekan pytyn?!?!? Yksi erä jäljellä, jännittää. Jutin vois heittää jo hemmettiin, ei oo saanu mitään aikaan.