Vapaan F1-liveseurantatoikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Toivottavasti Hamilton voittaa kultalusikka-Rosbergin tänään, mutta helppoa se ei tule olemaan.

Ps. Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olisin päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsen F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olisin oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toivottavasti Hamilton voittaa kultalusikka-Rosbergin tänään, mutta helppoa se ei tule olemaan.

Ps. Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olisin päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsen F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olisin oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.
Kuulosti ihan Heikki Kovalaisen itkulta kun Niso niisti Renaultin kuskikoulun oppilaalta mestaruuden kauden viimeisessä kisassa.

Enäähän vain toinen ajaa KUNINKUUSLUOKASSA.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mun käsittääkseni Hamilton itsekään ei ollut mistään persaukisesta perheestä kotoisin.
Ai? Mites nää Hamiltonin avautumiset omasta köyhyydestä ja miten Nico on saanut aina kaiken rahalla. Valehtelua taas kerran Hamiltonilta?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ai? Mites nää Hamiltonin avautumiset omasta köyhyydestä ja miten Nico on saanut aina kaiken rahalla. Valehtelua taas kerran Hamiltonilta?
Kaikki on niin suhteellista jos itsellä on omaisuutta vaikka kahdella miljoonalla ja toisella 20'llä niin on siihen verrattuna tietysti vähävarainen.

nese

Well-known member
Kilpailu alkaa vasta 21.00 jollon on myös mun nukkumaanmenoaika... :thumbdown

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Mullehan on käynyt sillä lailla, että olen syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olen päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsin F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olen oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.

Yeah!

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mullehan on käynyt sillä lailla, että olen syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olen päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsin F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olen oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.

Yeah!
Luin tekstin ja katsoin avatariasi ja ajatus Trevorista F1:n ratissa pisti hörähtämään.

Mangelo

Well-known member
Mika Salo ja Jyrky Jarviletho?
Mika Häkkinen, Vantaa, Martinlaakso, hitsaaja, vanhemman naisen toyboy.
Niin ja Kimi joutui käymään kakalla ulkohuusissa kun ei ollut vanhemmilla varaa vuokrakaksioon.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.