Hartsa76
Well-known member
Tai sitten tämä ketju lukitaan kisan ajaksi.F1 puolella 12 kommenttia aika-ajosta täällä +30.
Pitäiskö niiden siirtyä tänne
Tai sitten tämä ketju lukitaan kisan ajaksi.F1 puolella 12 kommenttia aika-ajosta täällä +30.
Pitäiskö niiden siirtyä tänne
Mihinkäs Mickey sitten suoltaisi?Tai sitten tämä ketju lukitaan kisan ajaksi.
Mun käsittääkseni Hamilton itsekään ei ollut mistään persaukisesta perheestä kotoisin.Toivottavasti Hamilton voittaa kultalusikka-Rosbergin tänään, mutta helppoa se ei tule olemaan.
Kuulosti ihan Heikki Kovalaisen itkulta kun Niso niisti Renaultin kuskikoulun oppilaalta mestaruuden kauden viimeisessä kisassa.Toivottavasti Hamilton voittaa kultalusikka-Rosbergin tänään, mutta helppoa se ei tule olemaan.
Ps. Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olisin päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsen F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olisin oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.
Ai? Mites nää Hamiltonin avautumiset omasta köyhyydestä ja miten Nico on saanut aina kaiken rahalla. Valehtelua taas kerran Hamiltonilta?Mun käsittääkseni Hamilton itsekään ei ollut mistään persaukisesta perheestä kotoisin.
Kaikki on niin suhteellista jos itsellä on omaisuutta vaikka kahdella miljoonalla ja toisella 20'llä niin on siihen verrattuna tietysti vähävarainen.Ai? Mites nää Hamiltonin avautumiset omasta köyhyydestä ja miten Nico on saanut aina kaiken rahalla. Valehtelua taas kerran Hamiltonilta?
Mika Salo ja Jyrky Jarviletho?Itse arvostan ainoastaan persaukisia kuskeja.
Luin tekstin ja katsoin avatariasi ja ajatus Trevorista F1:n ratissa pisti hörähtämään.Mullehan on käynyt sillä lailla, että olen syntynyt kultalusikka suussa ja saanut kaiken ilmaiseksi. Luksuselämää pienestä pitäen. Olen päässyt harrastamaan kartingia skidinä ja kehittynyt niin hyväksi että pääsin F1-sarjaan ajamaan, jos ei täysin taitojen ansiosta niin sitten faijan lompakon turvin, kuten Max Chilton. Ja olen oppinut jo lapsena juomaan kahvia pikkurilli pystyssä.
Yeah!
Sopisi Mclarenille Dennisin kanssa.
Mika Häkkinen, Vantaa, Martinlaakso, hitsaaja, vanhemman naisen toyboy.Mika Salo ja Jyrky Jarviletho?
Jee! Nyt tiedän Magman toisen rumpalin nimen! Tässä videossa mm. 35 sekunnin kohdalla näkyy heppu.Luin tekstin ja katsoin avatariasi ja ajatus Trevorista F1:n ratissa pisti hörähtämään.