Sue_me
Well-known member
Se.Pullolla on bruukattu hämeessä lopputulokset ratkaista.
Se.Pullolla on bruukattu hämeessä lopputulokset ratkaista.
Perusmatkan SM MYL
1) Thomas Darby TuUL 1.55.40,
2) Henrik Goesch Turun Urheiluliitto 1.56.00,
3) Panu Lieto Team Special Bike 1.56.58,
4) Arttu Hirsi Triathlon Stadi 1.57.38,
5) Tuukka Miettinen Koiviston Isku 1.59.48,
6) Mikko Tyni, Vehkalahden Veikot 2.04.37,
Minua ei motivoi miljoonaliksa ja veronkiertokämppä Monacossa, niin jäänyt voittamatta KKWCS-kisoja.Motivaatio oli kaikkein suurin yksittäinen tekijä noista kolmesta.
Voinee sovittaa osin moottoriurheiluunkin.
Ja kaksi parasta lienee jotain osto-mamuja. Nyt taidan tirauttaa.Buttoni ja Nico noista on vetänyt esim. perus-/olympiamatkan triathlon kisoja läpi alle kahden tunnin. Eli lähes samaa vauhtia kuin Suomen kärki.
Perusmatkan SM MYL
1) Thomas Darby TuUL 1.55.40,
2) Henrik Goesch Turun Urheiluliitto 1.56.00,
3) Panu Lieto Team Special Bike 1.56.58,
4) Arttu Hirsi Triathlon Stadi 1.57.38,
5) Tuukka Miettinen Koiviston Isku 1.59.48,
6) Mikko Tyni, Vehkalahden Veikot 2.04.37,
Eka on, mutta Suomen kansalainen. Henkka ja vanhempansa pesunkestäviä finnejä.Ja kaksi parasta lienee jotain osto-mamuja. Nyt taidan tirauttaa.
Onko ne kokeilleet esim Clearasilliä?Eka on, mutta Suomen kansalainen. Henkka ja vanhempansa pesunkestäviä finnejä.
Siinä on likka laskenut, että äijä rupee olemaan palkkauransa huipulla, voi ruveta valmistautumaan voittojen kotiuttamiseen.Nico, tuo lentävä suomalainen, Rosberg meni naimisiin. Saatiin Suomeen uusi miniä.
Saisko pientä briiffiä mitä linkissä? Kännykällä surffailen näet.
Saisko pientä briiffiä mitä linkissä? Kännykällä surffailen näet.
Ei. Suomalainen. Nico on suomalainen. Minäkin väittelin tästä aikanaan, mutta totuus on se, että Nico on suomalainen.Joo, pitää myöntää Iltalehden otsikon olleen hyvin pitkälti ns. johdalteltua päättelyä Nico Rosbergin puheista. Mutta sakemanni tai monacolainen se kuitenkin on.
Sinäkö sen päätät? On hän myös suomalainenkin. Meillä on kaikki faktat pöydässä ja nyt jopa Nicon oma lausunto asiaan niin eiköhän tämä ole nyt viimeinkin loppuun käsitelty. Kaikki siis loppupeleissä riippuu siitä miten ylipäätään kansalaisuuus määritellään.Joo, pitää myöntää Iltalehden otsikon olleen hyvin pitkälti ns. johdalteltua päättelyä Nico Rosbergin puheista. Mutta sakemanni tai monacolainen se kuitenkin on.
Vitut. Se päätetään täällä. Et sinä mikään noob ole.Eiköhän se ole jokaisen oikeus määritellä itse oma kansallisidentiteettinsä.
Saa, muttei urheilijan kannata sitä kertoa julkisuuteen, jos toisen maan kansalaisuudella saa enemmän sponsoreita. Silloin voi vähän muunnella totuutta isänmaanrakkaudestaan. Uran jälkeen voi sitten todeta, notta pitäkää tunkkinne, paska maa.Eiköhän se ole jokaisen oikeus määritellä itse oma kansallisidentiteettinsä.
Komppaan tätä minäkin.Mä vähän ihmettelen tätä. Miksi tuo on kritisoinnin paikka? Olisiko se kultalusikka pitänyt heittää nurkkaan jotta ei kritisoitaisi? Ihminen syntyy semmoiseen perheeseen kuin syntyy, ei kai sitä voi laskea viaksi? Ihmisen valinnat, teot ja sanat laittaisin ennemminkin kritiikin alle, en niitä asioita joihin ihminen itse ei voi vaikuttaa.
Varmasti Nicon elämä on monessa kohtaa ollut helpompaa kuin ns. tavallisen pulliaisen, ja urapolkuaan on isänsä ja sukunimensä siloittanut, mutta ihan omien taitojensa ansiosta ajaa F1:ssä. Jos vaikka vertaa vastaavahkot olosuhteet läpikäyneisiin Mathias Laudaan ja Nelson Piquet Jr:iin, niin onhan Nicon ura, taidot, menestys aivan eri planeetalta. Ei siellä ohjaamossa kultalusikat kilise, kyllä on jokaisen oma rattinsa väännettävä.
En mä mikään Nicofani ole, ihmettelen vain.