kouvotsvoni
Banjottu
Ei kyllä lähellekään.Kimi teki ruusperit Vetelälle.
Ei kyllä lähellekään.Kimi teki ruusperit Vetelälle.
Kannatetaan.Ruusupertti ja Hamilton voisivat vaikka kilkkaroida keskenään.
Tällaisista kisoista viitsii jopa maksaakin.Tapahtumarikkain ja sekalaisin kisa lyhyeen miesmuistiin, ja kauden surkeimmat sekä pätkivimmät striimit siihen päälle.
Ei tuo aiemmin mainitsemani pätkinyt laisin.Tapahtumarikkain ja sekalaisin kisa lyhyeen miesmuistiin, ja kauden surkeimmat sekä pätkivimmät striimit siihen päälle.
Sitäpä juuri katselenkin, kiitos vaan - ainoa mikä nyt jotenkin toimii, mutta kylläpä pätkii kuva. Vaan pätkiipä mulla muutenkin, niin siten synkassa ollaan striimi ja ukko.Ei tuo aiemmin mainitsemani pätkinyt laisin.
No nyt se mainitsemani kaatui tyystinSitäpä juuri katselenkin, kiitos vaan - ainoa mikä nyt jotenkin toimii, mutta kylläpä pätkii kuva. Vaan pätkiipä mulla muutenkin, niin siten synkassa ollaan striimi ja ukko.
Jaa semmoista.Pitääkö jatkossa kaikkiin kommentteihin jatkossa lisätä lisäkommenttiraita, että oikeasti vituttaa, kun menee päin helvettiä ja itse kommentti oli jotain sarkasmin tapaista?
Ei.Ärsyttää Nico Rosbergin narinat Hamiltonin ohitsepäästämättömyydestä.
Tämä olisi mainio käänne.Kimi saattaa päästä Massasta ohi Rosbergin vanavedessä.