kouvotsvoni
Banjottu
Ei ajanut huonosti.Olipa Pikku-Keke huono.
Ei ajanut huonosti.Olipa Pikku-Keke huono.
Luin notta lerssi, ja toxitin ihan homona.Liian lyhyet derssialueet.
Miksi tota kutsutaan Toxittamiseksi vaikka Toxi ei ole viiden eniten reportoivan kärjessä?Luin notta lerssi, ja toxitin ihan homona.
Koska Mossen mielestä se on helvetin hauskaa. Vähän kuten tatulointi. Tais jäädä kun mun reportista sai tmoi bannia joskus.Miksi tota kutsutaan Toxittamiseksi vaikka Toxi ei ole viiden eniten reportoivan kärjessä?
Mä kun olen luullut, että se kuvittelee sen sanan olevan oikeastikin tatulointi?Koska Mossen mielestä se on helvetin hauskaa. Vähän kuten tatulointi. Tais jäädä kun mun reportista sai tmoi bannia joskus.
Jos lukis niitä postauksia niin tietäis mistä se tuli.Mä kun olen luullut, että se kuvittelee sen sanan olevan oikeastikin tatulointi?
:thumbup:Rosberg tavoitti Rosbergin 30. kierroksella ja pääsi ohi todella helposti
TarkoititkoAhisti kyllä kun noita kohta rikollista näytettiin ruudussa kaulailemassa. En voi sanoa enempää, koska jos sanoisin, minut bannattaisiin, mutta kyllä te tiedätte.
Syyskuulta, joten rikos on jo vanhentunut.Odotan jo kun varikkosuoralla halailee kaksi mulk... siis suurmiestä Putin ja Bernie.