Vapaan F1-liveseurantatoikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Albert Park

Well-known member
Liittynyt
27.2.2001
Viestit
798
Sijainti
Täällä!
Minusta tuo lätinä oli kuitenkin ihan viihdyttävää. Siis mieluummin olisin katsellut päristelyä mutta koska *luonnonvoimat* niin tuhlasinpa elämästäni kaksi tuntia kuuntelemalla vastauksia kaikenmoisiin kysymyksiin. Eikä edes harmita.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Toi oli muuten kätsyä, että kotisohvalla kalsareissa nyplää kännykällä kysymyksen ja kaksi setää Australiassa vastaa siihen parin minuutin viiveellä telkkarin välityksellä.

Jusban: Mitä tapahtui Mika Salolle Unkarin aika-ajoissa 1999?
Oskari Saari: Jaahas tätä sulta on varmaan tivattu eniten urasi aikana, arvaatko mitä?
Mika Salo: Varmaan se Irvine juttu?
Oskari Saari: Ei vaan, mitä tapahtui Mika Salolle Unkarin aika-ajoissa 1999?
Mika Salo: Siitä ei puhuta, se lukee mun sopimuksessa. Ei mitään. Olin vain hidas.
Voi juma, Jjusbani pääs telkkariin!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Huikee paikka toi intterweppi tossa noin.
Damon Hilli kommentoi ja kuva näkyy. Livenä täällä mun kotona. Toiselta puolelta maapalloa.

Mahtaa Maxia harmittaa tällanen ilmaisjuttu maailmanluokan tähdillä varustettuna nyt vallan.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Huikee paikka toi intterweppi tossa noin.
Damon Hilli kommentoi ja kuva näkyy. Livenä täällä mun kotona. Toiselta puolelta maapalloa.

Mahtaa Maxia harmittaa tällanen ilmaisjuttu maailmanluokan tähdillä varustettuna nyt vallan.
Mielellään tuota maikkariakin katselee. Vajaa 4€/kisaviikonloppu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mika Salosta on kuoriutunut vallan mainio kommentaattori. Ilmeisen pidetty tyyppi varikolla koska pääsee niin silmiinpistävän helposti ja mutkattomasti fykkösten avainhenkilöiden juttusille huomattavan kiireisissäkin tilanteissa. Hyvä homma tämä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Paljon jäi Kimi varikkostopilla Alonsolle. Peräkkäin varikolle ja kierroksen jälkeen pari sekkaa eroa.:nope:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös