Usko Jumalaan! 20 vuotta kun uskot, niin et pelkää enää kuolemaakaan!Mä en nyt tiedä ketä uskoa. Tai ehkä Zervuska Haidista.
Usko Jumalaan! 20 vuotta kun uskot, niin et pelkää enää kuolemaakaan!Mä en nyt tiedä ketä uskoa. Tai ehkä Zervuska Haidista.
Kyllä Irvine saa sen kulkemaan. Huoli pois.Jopas on erikoisen näköinen Jaguar.
Fiksu valinta, Jjusban. Kulleihin voit aina luottaa!Mä en nyt tiedä ketä uskoa. Tai ehkä Zervuska Haidista.
Jeeh...Alonsolle ihan oikein jäädä heti kakkoseksi. Kimi on jäätävän hyvä ajelemaan kikkelikaaralla.Kimi kärkeen! Alonsolla ei edes aikaa. Se mies on NIIN lyöty.
Missä meinaatte juhlia Kimin mestaruutta?
Ei kai Alonso aikaa saanut kun Kimi kävi pöllimässä hänen auton.Kimi kärkeen! Alonsolla ei edes aikaa. Se mies on NIIN lyöty.
Missä meinaatte juhlia Kimin mestaruutta?
.Skuumaisteri alkaa heräillä talviuniltaan.
Toivottavasti pysyy tolkku mukana.
Michael Schumacherin manageri Sabine Kehm kommentoi Bildille ranskalaislehden tietoja.
L'Equipe kertoi aiemmin sairaalalähteisiin tukeutuen, että lasketteluonnettomuudessa loukkaantunutta Michael Schumacheria oltaisiin herättämässä koomasta. Schumacherin asiain hoitaja Sabine Kehm kommentoi asiaa Bildille.
Kehm korostaa, että julkisuudessa esitetyt tuoreet tiedot perustuvat täysin spekulointiin, eivätkä ole lähtöisin Schumia hoitavalta lääkärikunnalta. Kehm ei halunnut kommentoida asiaa, mutta kertoi, että jos lääkärit alottaisivat herättelyprosessin, siitä ei kerrottaisi julkisuuteen.
Michael Schumacheria hoitava neurokirurgi Grenoblen yliopistollisessa keskussairaalassa on vahvistanut,
että ranskalaisen L’Equipe-lehden tieto F1-legendan herättelemisestä koomasta pitää paikkansa.
Lääkäri Stéphan Chabardes kertoi ranskalaiselle RMC Sportille, että Schumi on ”herättämisvaiheessa”.
Parhaan kokonaiskuvan koko hommelista saa kun seuraa Vapaan F1-liveseurantaa.Mistähän sitä katsois tulevan kauden F1-sirkuksen pelleautoilun. Ehdotuksia?