Olen tällä hetkellä Sulkavalla, joka on siis tuo pieni kunta Kaakkois-Suomessa. On ihan mukava viettää lomaa mökillä. Saa olla rauhassa luonnon keskellä. Hengitän, katson ja kuuntelen luonnon tyhjyyttä. Luonnosta saan itse sellaista mielenruokaa, mikä rauhoittaa omaa sieluani, mieltäni ja sydäntäni. Vapauttavaa ja virkistävää.
Täällä saa olla rauhassa sitä kilpailuyhteiskunnan kiirettä ja stressiä. Mutta joo, se siitä.
Jouluaattona kun avasin omia lahjojani, niin mulle tuli mieleen se, että enhän mä ole tehnyt mitään sen arvoista, että mulle pitäisi antaa lahjoja. Oikeat duunarit ne tuolla niitä lahjoja ansaitsee, eikä tällainen sossupummi, joka elää siinä sivussa. :d
Mikäs tässä siis. Hyvin menee taas. On syöty perunoita ja kinkkua. Kinkun päälle laitoin kotisinappia, mikä on kyllä hemmetin hyvää. ”Punaviinikastiketta” laitoimme pottujen päälle. Se maistui ja onnistui hyvin.
Joulahjaksi sain peruslahjoja. Oli rahaa, vaatteita sekä muuta tavaraa. Tätini lahja oli muuten kyllä erinomainen. Se oli Juhani Tammisen Yhteispeli –kirja. Tamin kirjaa olen jo lukenut jonkin verran ja tässä on muuten oikeasti loistava kirja.
Suosittelen tätä kirjaa ihan kenelle tahansa. Uuno –pelikortit sain myös. Lisäksi sain sellaisen lautapelin, mikä on nimeltään ”Sinulla on 30 sekuntia aikaa”. Mukava oli tämäkin lahja.
Hyvää joulua kaikille!