Vapaan liveseuranta lätkän MM-kisoihin Tsekeissä 2015

Pakokaasu

Banned
Ei tarvitse jääkiekkoa paljon ymmärtää, että voi sanoa Venäjän vievän tätä peliä. Jenkkien mahdollisuus on pitkittää nollanollaa, mutta eiköhän kohta totuus koita.
Melko pitkään 0-0 piti, mutta olihan Punakoneen loppunäytös hieno. Lajin ehdottomia tähtiä kentällä, kaunista.

Nurtsi

Registered Loser
Ööhh, ajatteleeko joku noin, vai onko ihan oma mielipiteesi? Näitkö tuon Venäjän lopullisen niitin? Maailman paras jääkiekkoilija olisi voinut lyödä lätyn tyhjiin, mutta tarjoilikin kiekon kaverilleen. Näki syvyyteen ja rakensi joukkuehenkeä.
Ihan vaan kuittina sun väitteeseesi kaikkien aikojen parhaasta kiekkoilijasta.

Sue_me

Well-known member
Itse olisin sijoittamassa mm. erästä kanukkikolmikkoa Ovin edelle.

Mutta se onkin oma ja varmaan monen muunkin mielipide.

Trullinkaasu

Well-known member
Kovimmat hyökit all time - Mikko Eloranta, Esa Tikkanen ja Martti Jarkko

Nurtsi

Registered Loser
Ai et ymmärtänyt olkiukkoiluasi? No ei kai siinä sitten mitään. Yhdentekevää mulle.
Ei vaan tosissasiko aijoit jotenkin väittää, että Oveckin olisi kaikkien aikojen pelaaja? Eikä siinä mitään. Väitä sitten.

Hartsa76

Well-known member
Itse olisin sijoittamassa mm. erästä kanukkikolmikkoa Ovin edelle.

Mutta se onkin oma ja varmaan monen muunkin mielipide.
Minä sijoittaisin Ovin edelle myös sellaisen neuvostoliittolaiskuusikon kuin Mihailov, Petrov, Harlamov, Krutov, Larionov ja Makarov eli Neuvostoliiton maajoukkueen kaksi legendaarisinta ketjua.

Kanukeistakin sijoittaisin Ovin edelle useammankin kuin kuin kolme eli ainakin Gretzky, Lemieux, Howe, Orr, Coffey ja Bourque.

Jaromir Jagrinkin voisi myös sijoittaa Ovin edelle.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mistäs vitusta tuo Ovechkin tuonne pyrähti?

Vittu että on vittumainen äijä. Jos tulisi kadulla vastaan niin vetäisisin kielisuudelmalla suuhun. Tai nyrkillä. Peräreikään.

Kuk