Vapaan poliittinen jarna part 1070

Timo Toikki

Hepittäjä
Nuorilla onkin liian hyvät liksat nykyään. En ole kateellinen. En missään nimessä...kaikilla pitäisi olla sama palkka ja samanlaiset pökät (=farkut) ;)
Nuoret pitäis laittaa rankamettään eikä antaa mitään liksaa.

Ne on kaikki kyssäniskaisia harmaita läppärinnäprääjiä.

Knoukka

Well-known member
Kirjoittaa sälli, jolla on hankintoja -toikissa 235 viestiä.
Tuskinpa ne kaikki on kulutusta tai kulutuksen pahennusta.

Eli lyhyesti. Ostatko ite vai ihanko vaihtokaupalla hankit?
Kokoomusnuorten aivopesun ensimmäinen ohjelma on näemmä toiminut oikein hyvin. Sehän on, että ei ole turhaa kulutusta jos ja kun kulutus palvelee kapitalistin etua.

Tästä hyvästä Nomi pääseekin syväpuhdistukseen! Siellä puristellaan pois kaikki kapitalismin heleää hipiää uhkaavat pesäkkeet.

Kohta on kirkas otsa, tyhjä mieli.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kokoomusnuorten aivopesun ensimmäinen ohjelma on näemmä toiminut oikein hyvin. Sehän on, että ei ole turhaa kulutusta jos ja kun kulutus palvelee kapitalistin etua.

Tästä hyvästä Nomi pääseekin syväpuhdistukseen! Siellä puristellaan pois kaikki kapitalismin heleää hipiää uhkaavat pesäkkeet.

Nyt jäi hiukan avoimeksi miten voorumin Terijoen hallitus toimii. ;) Siis hankitteko tavaraa vaihtokaupalla vai veronmaksajien rahoilla? Vai miten? Ja mistä?

Tais tulla liikaa kyssäreitä....(Tästä toikista uhkaa tulla uusi politiikkajarna 1008 :D Joka alkoi sitten tästä: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1470737&postcount=1253 )

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Nyt jäi hiukan avoimeksi miten voorumin Terijoen hallitus toimii.
Tuossa kiteytyykin hyvin kapitalistin 1. käsky: minä olen Herra Kapitalisti, sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia tai olet surkea kommunisti ja maanpetturi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tuossa kiteytyykin hyvin kapitalistin 1. käsky: minä olen Herra Kapitalisti, sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia tai olet surkea kommunisti ja maanpetturi.
Musta siinä kiteytyi hyvin se vastakkainasettelu mitä olet kovin pitkään harjoittanut. On toisaalta läpeensä mätiä ja hyvin aivopestyjä porvareita ja toisaalla surkeita maanpetturi kommareita. Eikös se näin mene?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä

Sellaisten tavaroiden hankkiminen mitä itse tai perhe tarvitsee on järkevää kulutusta, kaikki muu on turhaa.

Knoukka

Well-known member
Juuri niin...käytän samanlaista semantiikkaa, kuin itse käytät. Kyl sää tiedät. ;)

Miksiköhän se minun käyttämänä kuulostaa pahemmalta? Vai kuulostaako. Minusta se ON sama asia. ;)
Tuossahan paljastuukin oivasti se kulutususkonnon pakko, että joka ei niihin juhlamenoihin osallistu on kerettiläinen ja maanpetturi.

Kulutusjuhla muuten meni ohi jo edellisen laman aikaan. Sen jälkeen on eletty kulutususkonnon pakkoikeen alla. Jos ei käy harrastamassa uskonmenoja riittävään taajaan ostoskeskuksissa ja turistirannoilla on vähintäänkin epäilyttävä.

Hartaan kulustususkonnon edustajan tunnistaa moninaisista velkakorteista. Kulutususkonnossa ihmisen mitta on se että paljonko kuluttaa ja paljonko saa tehdä velkaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sellaisten tavaroiden hankkiminen mitä itse tai perhe tarvitsee on järkevää kulutusta, kaikki muu on turhaa.
Mites toi koira? Siis käyttöä varten on hommattu metsästys- ja ladunpaskomiskoirat, mutta miten moi muut?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Originally Posted by Formulanomi View Post
Juuri niin...käytän samanlaista semantiikkaa, kuin itse käytät. Kyl sää tiedät.

Miksiköhän se minun käyttämänä kuulostaa pahemmalta? Vai kuulostaako. Minusta se ON sama asia.
Tuossahan paljastuukin oivasti se kulutususkonnon pakko, että joka ei niihin juhlamenoihin osallistu on kerettiläinen ja maanpetturi.
Aika outoa, jos nimenomaan tuosta kommentista olisi paljastunut mitään kulutukseen liittyvää tai kerettiläisyyteen tai maanpetturuuteen liittyvää.

Ehkä aiemmista, mutta ei tuosta. ;)

Kommentistasi paljastui ennakkoluulot tai muut harhat...

Knoukka

Well-known member
Oikeat huomiot kyllä eli tarkoitin koko keskustelua ja nykyistä asennetta.

Mutta kai postaus ymmärrettiin silti, että jarna vois jatkua?