ProjectMaster
Well-known member
SPV johtaa kauden avaustaan Oilersia vastaan 0-1 Henri Myllymäen osumalla!
Eikös sille tullut joku 'litmasennilkka' jalkaan? Eli on romuna tällä hetkellä.Salibandynkinko? No ei ollut pitkä ura sitten.
Lehtijuttu parin viikon takaa: Jarkko Nieminen on vielä pitkään salibandysta sivussaEi Nieminen ole näköjään pelannut peliäkään tällä kaudella. Ei löydy edes Classicin pelaajaluettelosta. Missä lienee?
Kiitän tiedosta.Lehtijuttu parin viikon takaa: Jarkko Nieminen on vielä pitkään salibandysta sivussa
Vähän aikaa, mutta tuli uni silmään kun on niin surkea laji seurattavaksi.Katsoitteko yleltä huikean jännitysnäytelmän SPV-EräViikingit? SPV nousi 3-7 tilanteesta tasoihin, mutta EV vei pisteet lopulta 7-8 lukemin. Kyseessä oli kauden ensimmäinen TV-peli ja yleisöäkin oli mukavasti yli 900 paikalla!
Kieltämättä aika tylsää televisiosta. Kuulin lisäksi, että kuvakulma on ollut surkea ja tunnelma ei välittynyt yhtään televisiosta (ei ole rummut eikä taputukset tms. kuuluneet yhtään). Itse paikan päällä tunnelmaa löytyi hienosti ja lajikin paljon hienompaa seurattavaa. Yle ei tunnu säbähommia kunnolla osaavan.Vähän aikaa, mutta tuli uni silmään kun on niin surkea laji seurattavaksi.
Onhan tuota paljon hauskempi itse huiskia kuin katsoa. Sama pätee pesikseen.Kieltämättä aika tylsää televisiosta. Kuulin lisäksi, että kuvakulma on ollut surkea ja tunnelma ei välittynyt yhtään televisiosta (ei ole rummut eikä taputukset tms. kuuluneet yhtään). Itse paikan päällä tunnelmaa löytyi hienosti ja lajikin paljon hienompaa seurattavaa. Yle ei tunnu säbähommia kunnolla osaavan.