Vapaan salibandyliigan liveseurantatoikki

ProjectMaster

Well-known member
SPV johtaa kauden avaustaan Oilersia vastaan 0-1 Henri Myllymäen osumalla!

oldez

Well-known member
Modet hei! Rajansa kaikella. Ei tännekään saisi nyt ihan mitä tahansa paskaa postata.

ProjectMaster

Well-known member
SPV nappasi kauden avausvoittonsa murskaamalla viime kevään pronssimitalistin Jyväskylän Happeen vieraissa lukemin 6-14. Jari Hankkio teki uskomattomat 5+2 tehot ja legenda Mikko Kohonen säesti 4+1 tehoilla. Jyrki Holopaiselle 0+4 ja maalissa Julius Kivimäki oli mies paikallaan.

ProjectMaster

Well-known member
Katsoitteko yleltä huikean jännitysnäytelmän SPV-EräViikingit? SPV nousi 3-7 tilanteesta tasoihin, mutta EV vei pisteet lopulta 7-8 lukemin. Kyseessä oli kauden ensimmäinen TV-peli ja yleisöäkin oli mukavasti yli 900 paikalla!

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Katsoitteko yleltä huikean jännitysnäytelmän SPV-EräViikingit? SPV nousi 3-7 tilanteesta tasoihin, mutta EV vei pisteet lopulta 7-8 lukemin. Kyseessä oli kauden ensimmäinen TV-peli ja yleisöäkin oli mukavasti yli 900 paikalla!
Vähän aikaa, mutta tuli uni silmään kun on niin surkea laji seurattavaksi.

ProjectMaster

Well-known member
Vähän aikaa, mutta tuli uni silmään kun on niin surkea laji seurattavaksi.
Kieltämättä aika tylsää televisiosta. Kuulin lisäksi, että kuvakulma on ollut surkea ja tunnelma ei välittynyt yhtään televisiosta (ei ole rummut eikä taputukset tms. kuuluneet yhtään). Itse paikan päällä tunnelmaa löytyi hienosti ja lajikin paljon hienompaa seurattavaa. Yle ei tunnu säbähommia kunnolla osaavan.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kieltämättä aika tylsää televisiosta. Kuulin lisäksi, että kuvakulma on ollut surkea ja tunnelma ei välittynyt yhtään televisiosta (ei ole rummut eikä taputukset tms. kuuluneet yhtään). Itse paikan päällä tunnelmaa löytyi hienosti ja lajikin paljon hienompaa seurattavaa. Yle ei tunnu säbähommia kunnolla osaavan.
Onhan tuota paljon hauskempi itse huiskia kuin katsoa. Sama pätee pesikseen.