Vapaan vaalipäivää & tulosilta live, E2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Käytin äänioikeuttani

• Äänestäjiä yhteensä
    54
Biaudet naisten asialla, niin varmaan joo *pthyi*

Eniten ihmetyttää tällä hetkellä se, että Sipilä ei vieläkään ole suostunut julistamaan keskustaa vaalien voittajaksi vaikka pitkään on ollut selvää se, että keskustaa ei kukaan enää saa kiinni.

Mutta suoraa demokratiaa pitäis silti saada.. jepjep
Paremman puutteessa riittäsi varmaan sekin, että äänestyslippulaatikot olisi tehty läpinäkyvästä pleksistä, eri puolueillä olisi eriväriset äänestysliput ja äänestetyn ehdokkaan numero kirjoitettaisiin omaan otsaan huopatussilla. Tai joku muu ton tyylinen järjestely.

Paremman puutteessa riittäsi varmaan sekin, että äänestyslippulaatikot olisi tehty läpinäkyvästä pleksistä, eri puolueillä olisi eriväriset äänestysliput ja äänestetyn ehdokkaan numero kirjoitettaisiin omaan otsaan huopatussilla. Tai joku muu ton tyylinen järjestely.

Hihamerkit! Ehdotan hihamerkkejä!

Juu, ja ovella vielä suullinen kysely että onkos nyt arvon äänestäjä varma että on valinnut oikein. Tulee siinä kivasti tuplavarmistus laskentaan kun on sekä suullinen että kirjallinen vahvistus.
Esitän näille virkailijoille vihreätä vaatekertaa.

Vihreille paikkoja +50%. Lienee osittain protestiääniä top4:ljää vastaan?

Mua jännittää niin että meinaa tulla ***** *******.

Juha Sipilä sanoi TV:ssa olevansa kotoisin Puolangalta, mutta on kuitenkin syntynyt keski-Pohjanmaalla, Vetelissä. Liekö tuo sitten jo lapsena muuttanut Oulun seudulle?

On syntynyt Pohjanmaalla, mutta käynyt koulunsa Puolangalla ja sitten muuttanut Kempeleeseen tms. Jotenkin noin se meni.

On syntynyt Pohjanmaalla, mutta käynyt koulunsa Puolangalla ja sitten muuttanut Kempeleeseen tms. Jotenkin noin se meni.

Mä sanoisin että Kempeleelle, mutta olen huomannut taivuttavani useinkin paikkakuntia yleistä konsensusta vastaan. Thaimaalle. Kajaaniihin.