pendellstock
Well-known member
- Liittynyt
- 19.11.2007
- Viestit
- 2099
Siirretty Kauden 2014 autot- (Renngeist) ja Testikausi 2013-2014-ketjuista (WebSlave). -Webs-
Maailman parhaat kuljettavat ansaitsevat ja janoavat maailman nopeimpia autoja alleen. Ei mitään nysväämistä, virkkaajille on sitten oma lajinsa. Nyt puhutaan Moottoriurheilun kuninkuusluokasta! Siihen kuuluu vauhti.
Itsekin kaipaan aikoja, kun autoissa oli se lähemmäksi 1000hv (siitä ei ole edes kauaa, v10-koneiden aikaan!). Toivottavasti saavat säännöt pian siihen kuntoon, että autot alkavat taas liikua ja voimaa löytyy.
Kyse on myös lajin viihdearvosta ja yleisestä arvostettavuudesta.
Olet täsmälleen oikeassa. Kuninkuusluokasta ei pitäisi tuhota vauhtia ja voimaa (nykysuuntaus), vaan nimenomaan kasvattaa sitä.Nyt vasta tajusin tän asian kun tutkin, eli gp2 autot on ollu viime vuoden F1 autoja perässä sen noin 5sek f1 hitaimman ja gp2 nopeimman välillä, aika ajossa. Eli meilla tosiaan saattaa olla tilanne tällä kaudella että joissain kisoissa gp2 auto päihittää f1 aikoja. Vaikkakin jos lasketaan keskimääräiset ajat niin f1 olisi todennäköisesti sen muutoman sekunnun nopeampi. Mutta onko tämä nyt enää moottoriurheilun kuninkuusluokka?
Mielestäni nyt on menty metsään näissä asioissa nimenomaan tekniikan suhteen. Kunnon moottorit noissa f1 sais ainakin olla eikä tommosia 760hp nuhapumppuja, 900hp noin ni olisi jo parempi. Olisi se pien hajurako noihin gp2 autoihin.
Maailman parhaat kuljettavat ansaitsevat ja janoavat maailman nopeimpia autoja alleen. Ei mitään nysväämistä, virkkaajille on sitten oma lajinsa. Nyt puhutaan Moottoriurheilun kuninkuusluokasta! Siihen kuuluu vauhti.
Itsekin kaipaan aikoja, kun autoissa oli se lähemmäksi 1000hv (siitä ei ole edes kauaa, v10-koneiden aikaan!). Toivottavasti saavat säännöt pian siihen kuntoon, että autot alkavat taas liikua ja voimaa löytyy.
Kyse on myös lajin viihdearvosta ja yleisestä arvostettavuudesta.
Viimeksi muokannut moderaattori: