Vappu 2016

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Rauma ei käänny Raumalle
vaan Raumaihin. Ja Halle
Berry on ehkä mun tuleva
morsio, jos riittävän naseva
on mun iskulause, jolla huijaan
hänet omakseni. Jos tilaisuuden saan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Taidan viettää raittiin wapun. Vaikka olis taas 50 v juhlat.

Mutta ei tässä kuitenkaan alkomahoolia joka viikko tarvii lipittää. Holistihan silloin olisi. Niih.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Rauma ei käänny Raumalle
vaan Raumaihin. Ja Halle
Berry on ehkä mun tuleva
morsio, jos riittävän naseva
on mun iskulause, jolla huijaan
hänet omakseni. Jos tilaisuuden saan.
Raumatismi vaivaa?
 

Örfil

Guest
Onkos jengillä mitään vappuaatto-suunnitelmia? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Onkos jengillä mitään vappuaatto-suunnitelmia? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten.
Periaatteessa on mut koitan saada vielä jännempia suunnitelmia aikaiseksi. Miiiitäs toi boldattu meinas? ;)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Hieman huonoa suomea tämä yllelainaamani postaus? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Mun mielestä verbin puuttuminen ei ole mikään katastrofi, kun lause on siitä huolimatta täysin ymmärrettävä. Turhaa pilkunnu***ntaa havaittavissa.

Ja itse aiheeseen: bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
olis taas 50 v juhlat.
Onnea! Taas.

Taitaa olla ohivappu tällä kertaa. Normiviikonloppu käytännössä ja Tissiskin juhlistaa työn juhlaa tekemällä töitä. Taidan löhötä sohvalla ja räplätä pipp.. pleikkaria. Kait siinä muutama olutkin maistuu.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Onkos jengillä mitään vappuaatto-suunnitelmia? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten.
Lauantaina aamulla klo 8.30 määräsin koulutusta eräästä asiasta laiskureille ja pinnareille. Talvi oli aikaa tehdä muutaman tunnin jutut alta pois, mutta ei. Laiskanläksyä! Näkkäriä ja vettäkin saavat lounaaksi. Itsekin osallistun. :wink:
 

Örfil

Guest
Lauantaina aamulla klo 8.30 määräsin koulutusta eräästä asiasta laiskureille ja pinnareille. Talvi oli aikaa tehdä muutaman tunnin jutut alta pois, mutta ei. Laiskanläksyä! Näkkäriä ja vettäkin saavat lounaaksi. Itsekin osallistun. :wink:
Liittyykö maatilojen varautumissuunnitelmiin?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ne on siis tehty. Hyvä.
:eek: Eipä ole kirjallisesti ainakaan mulla.
Pottukellari ollut tyhjä viimeiset 15 vuotta ja syötäviä jyviäkään ei ole jemmassa eikä elukoita. Polttoöljyä varmaan 1000 litraa ja bensaa voinee löytyä 40 litraa aggrigaattiin. Tosin sekin mennee helposti vanhaksi eli autoon kesällä ja uutta jemmaan. Toisen traktorin ja jonkun peräkärryn armeija vienee, jos tosi hätä tulee Majoitustilaa n 20-30:lle tarvittaessa, ruokahuoltoa ei moiselle määrälle. Itse pärjätään ainakin kuukausi. Taidan olla kunnan alueen viljelyvastaava...:frank:
 

Örfil

Guest
Katselin viime vuonna että MPK järjesti maatiloille täällä Pirkanmaalla "Maatilojen varautumissuunnitelmat" nimisen kurssin ja käsitin että sinne meni vain kutsuttua porukkaa.
Ajattelin jo silloin että pitäisi kysyä sulta joskus, että mikä homma tuo käytännössä on. Jos siitä saa ylipäänsä mitään kertoa, jotka sen piirissä on.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä voisin kertoa, mutta joutuisin vaientamaan sinut sen jälkeen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jos ne maksaa hitaasti niitä tukia, niin kai toisinpäin voi sitten inasen vetkutella kuponkien täytön kanssa?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Katselin viime vuonna että MPK järjesti maatiloille täällä Pirkanmaalla "Maatilojen varautumissuunnitelmat" nimisen kurssin ja käsitin että sinne meni vain kutsuttua porukkaa.
Ajattelin jo silloin että pitäisi kysyä sulta joskus, että mikä homma tuo käytännössä on. Jos siitä saa ylipäänsä mitään kertoa, jotka sen piirissä on.
Olen tainut vuosien varrella pari kertaa jättää väliin jonkun tuonlaisen kurssin.
Nuo taitavat olla enemmän pelastus-ja varautumissuunnitelmia. Lähinnä tulipalojen, myrskyjen, sähkökatkojen yms "melko normaalin" varalle karjatiloilla. Lienee niillä pakollinen. Miten elukat saa ulos, sähköt pois, missä kaasupullot+ polttoaineet, miten toimitaan, kun tulee "nomaali hätä", ei sotatila.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös