Vappuaatto Ma 30.4.2012 - Mitäs meinaatte?

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Pohojanmaalle jumittelemahan ja ottamahan kuppia . Kalassakin varmaan tulee käytyä ja kaikkea muuta tosi upiaa .

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Työpäivälle haiskahtaa. Illasta ei tietoa. Tai siis varmaan ilta tulee, mutta mitä teen, en tiedä.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Itse en vielä tiedä mutta graduloida on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naisen kanssa..Saapi nähdä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Pohojanmaalle jumittelemahan ja ottamahan kuppia . Kalassakin varmaan tulee käytyä ja kaikkea muuta tosi upiaa .
Ittekin meinaan mennä kalaan. Tosin vedet on vielä vähän turhan korkealla.

Vois sitä ehkä vähän simaa maistella.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hittolainen kun eilen illalla tulin dösällä kotia niin ei p******tti niin paljon ettei millään pystynyt pitelemään ihan pytylle saakka.. :( Noh onneks alushousut pelasti mun farkut! :alppu:
Tuossa on mun illan teema.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten ... Saapi nähdä suuntaanko kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Aattona tosin menee töiden merkeissä lähes kuuteen asti, joten kiirettä pitää, jos meinaan ehtiä havisemaan Amandalle.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Lähdemme perheen kanssa pk-seudulle, kuten kaikki muutkin täältä päin. Jätämme lapsen ja koirat vaimon sukulaiselle kaitsittavaksi Vantaalle, yllättäen totta kai! Sitten painelemme vaimon kanssa pariksi päiväksi humuun. Mahtaa vaimon serkku olla innoissaan, kun hänen ei tarvitsekaan lähteä itse riekkumaan. Koiratkin ovat varmaan innoissaan, serkulla kun on kuulemma kakka housuissa.

FO110K

Banned
mä kuulun siihen toiseen puoleen suomesta joka suuntaa muualle kuin Helsinkiin.

SamiJ

Well-known member
Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem: Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä :)