Vappuaatto Ma 30.4.2012 - Mitäs meinaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pohojanmaalle jumittelemahan ja ottamahan kuppia . Kalassakin varmaan tulee käytyä ja kaikkea muuta tosi upiaa .

Työpäivälle haiskahtaa. Illasta ei tietoa. Tai siis varmaan ilta tulee, mutta mitä teen, en tiedä.

Itse en vielä tiedä mutta graduloida on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naisen kanssa..Saapi nähdä

Pohojanmaalle jumittelemahan ja ottamahan kuppia . Kalassakin varmaan tulee käytyä ja kaikkea muuta tosi upiaa .
Ittekin meinaan mennä kalaan. Tosin vedet on vielä vähän turhan korkealla.

Vois sitä ehkä vähän simaa maistella.

Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten ... Saapi nähdä suuntaanko kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Aattona tosin menee töiden merkeissä lähes kuuteen asti, joten kiirettä pitää, jos meinaan ehtiä havisemaan Amandalle.

Lähdemme perheen kanssa pk-seudulle, kuten kaikki muutkin täältä päin. Jätämme lapsen ja koirat vaimon sukulaiselle kaitsittavaksi Vantaalle, yllättäen totta kai! Sitten painelemme vaimon kanssa pariksi päiväksi humuun. Mahtaa vaimon serkku olla innoissaan, kun hänen ei tarvitsekaan lähteä itse riekkumaan. Koiratkin ovat varmaan innoissaan, serkulla kun on kuulemma kakka housuissa.

mä kuulun siihen toiseen puoleen suomesta joka suuntaa muualle kuin Helsinkiin.

Olen kotona selvinpäin ja itken (ja/tai masturpoin) itseni uneen.

f30fd24c56e1bcfc926883d6a51d5a00.gif

Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem: Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä :)