Observer
Well-known member
Samaa mieltä. Jos jokainen elokuvan kohtaus olisi tehty niin, että kohtaus etenisi jokaisen katsojan mielestä loogisesti ja kohtaukset yhtyisivät keskenään jokaisen katsojan mielestä riittävän loogiseksi kokonaisuudeksi, tulisi kyllä pitkä raina. Kaikki on niin kovin suhteellista ja ihmisillä on asioiden suhteen niin erilaisia vaatimuksia, että ääripäidenkin vaatimuksia ei kovinkaan usein voi/kannata ottaa huomioon.Observer sanoi:Ja noista asioiden selittämättä jättämisistä on sanottava senverran että elokuvaa ei voi tehdä esimerkiksi 6 tunnin pituiseksi vaan kuvattua raakamateriaaliakin joudutaan usein editoimaan että saadaan se hieman alle parin tunnin paketti kasaan ja silloin täytyy luottaa siihen että ei tarvitse tikusta vääntää jokaista asiaa.
Samoin. Itsehän lisäsin mielessäni tarinaan, että kaverukset olivat kenties joskus aiemminkin paenneet rötöksiään samaan syrjäiseen paikkaan, josta sitten vain tuttu poliisi osasi heitä etsiä. Tilanne päättyi elokuvan karuimpaan kohtaukseen. :frown:Wilpuri sanoi:Omasta mielestäni tuossa Häjyt-elokuvan pmv:tä suunnattomasti ärsyttäneessä pakenemiskohdassa ei ollut mitään ärsyttävää ristiriitaa. Tulkitsin sen niin, että vähemmän suunnitelmallisesti toimiva ja elelevä kaksikko siinä vain toimi vähemmän suunnitelmallisesti, ei sen kummempaa.
Vittuako sinä olet arvostelemaan minun makuani. Minä sentään olen välttynyt kepun äänestämiseltä vuodesta 1984 alkaen.patriot sanoi:Et ole kalkkis, mutta sulla on äärinmäisen huono maku. :wink: