Varikkotytöt

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4017
Sovinistit kuten Vettel, Ricciardo ja Arrivabene ovat ilmaisseet että joitakin perinteitä ei tarvitsisi muuttaa, varsinkin kun varikkotytöt pukeutuvat nykyään modernisti ja melko peittävästikin.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2704
Sijainti
Penkalla
Tän varikkotyttökeskustelun vois vaikka siirtää vapaalle, itse ainakin odottaisin tänne jotain F1-uutisia enkä pelkkää kinastelua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Positiivinen ja naisten asemaa tukeva päätös. Annetaan tilaa nuorille talenteille saada hetkensä parrasvaloissa, eikä esineellistetä röyhkeästi toista sukupuolta. Ei voisi parempaa päätöstä lajin, tai paremminkin naisten ja tasa-arvon, kannalta ollakaan. Formula 1:sten mediaseksikkyyteen tällä tuskin juurikaan vaikutusta on, ei positiivista eikä negatiivista.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Viittasin sinun yleistämiseen että varikkotyttöjä haluavat nähdä kaljaa ryyppäävät sovinistit.
Niinhän en toki tehnyt.

Tuskin kaljaalipittävät sovinistit ole heille sellainen kohderyhmä, jota edes haluavat houkutella kisoihin.
Eli jos uudet omistajat haluavat sinne lisää katsojia vanhojen lisäksi, niin varikkotytöt ei ole se keino jolla saataisiin uusia katsojia houkuteltua. Omistajat ovat kertoneet haluavan uusia katsojia mm. naisista.

Lisäksi tällainen erittäin suuri yhtiö, joka on pörssissä, saattaa olla sidoksissa eettiseen säännöstöön. Olen itsekin jenkkikonsernissa ja meillä on hyvinkin tiukat ohjeet eettisesti alkaen ihan pukeutumisesta.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Eipä hetkauta kyllä suuntaan eikä toiseen tämä. Ihan muita juttuja olen kisoissa katsellut kuin varikkotyttöjä. Ihme jarna saatu aikaan tästäkin.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Jos tämä päätös olisi tehty, mutta ilman uutisointia, niin kauanko menisi, että ensimmäinen kuljettaja, ensimmäinen kisoissa paikan päällä käyvä ja ensimmäinen vain televisiosta seuraava huomaisi asian?
 
Ylös