AJ
Well-known member
Tuli lähes viiden tunnin lakko. Repikää siitä.
Käy sanomassa tuo italialaisille joille lakkoilu on maantapa.Tälläset lakot on laittomia!
En tunne yhtään italialaista forumistia.Käy sanomassa tuo italialaisille joille lakkoilu on maantapa.
Ehdottaako kouvo että moderointi ulkoistetaan siten, että voi postata jotain josta seuraa selkeästi banni ja heti sen jälkeen vaan bannaa itse itsensä.Noku muitakin jäähyttänyt kuolemaan liittyvästä hassuttelusta, niin saa säännöt minuakin koskea.. Tietoisesti sanoja käytin, jottei tahatonta ollut.
Itsemoderoinnista lisäjäähyä..eiku. Jälkijunassa vaan tuli ajatus, jottei se nyt hyvin sopiva sanavalinta ollut. Annoin vaimon rankaista piiskalla ja itse itseäni jäähyllä.Ehdottaako kouvo että moderointi ulkoistetaan siten, että voi postata jotain josta seuraa selkeästi banni ja heti sen jälkeen vaan bannaa itse itsensä.
Eli kaikille modeoikeudet? :idea:
Kieltämättä forum muuttuisi oleellisesti, jos sanoja ei käytettäisi.Tietoisesti sanoja käytin, jottei tahatonta ollut.
Ei nyt oikein vakuuta mielukuva susta kontillaan ja rukoilemassa "älä lopeta, älä lopeta"Annoin vaimon rankaista piiskalla
Kyllä nyt monta kokoomuslaista mielensä pahoitti.Natsit on modesikoja.
Mutta ei kuitenkaan riittävän moni? Onneksi päivää on jäljellä :ahem:Kyllä nyt monta kokoomuslaista mielensä pahoitti.
Oikeasti tuossa tilanteessa kuuluu sanoa joka iskun jälkeen: "Kiitos valtiatar, voinko saada toisen?!". Noin mulle on ainakin joku joskus jossain kertonut.Ei nyt oikein vakuuta mielukuva susta kontillaan ja rukoilemassa "älä lopeta, älä lopeta"
Valtiatar?Noin mulle on ainakin joku joskus jossain kertonut.
Valtiatar?