Varttitunnin mittainen kirjoituslakko kouvotsvonin bannin takia

markoj

Custom User
Odottelen tässä kommentoimatta kouvon vapauttamista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Noku muitakin jäähyttänyt kuolemaan liittyvästä hassuttelusta, niin saa säännöt minuakin koskea.. Tietoisesti sanoja käytin, jottei tahatonta ollut.

markoj

Custom User
Noni!

Mitä lie jehovantodistajia kävi häiritsemään minun kakkahetkeäni. Ehtivät karkuun sillä aikaa kun pyyhin. Valkoista mersua epäilen.

Örfil

Guest
Noku muitakin jäähyttänyt kuolemaan liittyvästä hassuttelusta, niin saa säännöt minuakin koskea.. Tietoisesti sanoja käytin, jottei tahatonta ollut.
Ehdottaako kouvo että moderointi ulkoistetaan siten, että voi postata jotain josta seuraa selkeästi banni ja heti sen jälkeen vaan bannaa itse itsensä.
Eli kaikille modeoikeudet? :idea:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ehdottaako kouvo että moderointi ulkoistetaan siten, että voi postata jotain josta seuraa selkeästi banni ja heti sen jälkeen vaan bannaa itse itsensä.
Eli kaikille modeoikeudet? :idea:
Itsemoderoinnista lisäjäähyä..eiku. Jälkijunassa vaan tuli ajatus, jottei se nyt hyvin sopiva sanavalinta ollut. Annoin vaimon rankaista piiskalla ja itse itseäni jäähyllä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei nyt oikein vakuuta mielukuva susta kontillaan ja rukoilemassa "älä lopeta, älä lopeta" :D
Oikeasti tuossa tilanteessa kuuluu sanoa joka iskun jälkeen: "Kiitos valtiatar, voinko saada toisen?!". Noin mulle on ainakin joku joskus jossain kertonut.