Vastakkainasettelun aika ei ole ohi

Kannatan

• Äänestäjiä yhteensä
    31

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tätä on kerran aiemminkin kysytty täällä, jopa samalla otsikolla (tai aiankin suunnilleen). Mutta kysytääs taas uudelleen, jos kannat on muuttunut.

Eikä mitään välimuotoja mukaan, olet oikealla tai vasemmalla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt sitten pitäisi määritellä, mitkä on mitäkin?

Vihreät? Persut? Kepu?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nyt sitten pitäisi määritellä, mitkä on mitäkin?

Vihreät? Persut? Kepu?
Eikös Suomessa oikeastaan kaikki puolueet ole melko vasemmalla.

Noista kolmesta Vihreät ja persut lienee ainakin SDP:n vasemmalla puolella. Kepukin lienee melko vasemmalla, ainakin jos kommentteja kaiken maailman tuista ja valtionyhtiöistä lukee.

FO110K

Banned
Onko Ilveksellä vihreät pelipaidat?:doubtful:

Hähää, Laamanen vetää viikatteen ohi!!!
On, ne on vihreät kyllä. Mutta tiettävästi Vihreiden puolue on eri asia kuin Ilveksen jääkiekkojoukkue :rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Eikös Suomessa oikeastaan kaikki puolueet ole melko vasemmalla.

Noista kolmesta Vihreät ja persut lienee ainakin SDP:n vasemmalla puolella. Kepukin lienee melko vasemmalla, ainakin jos kommentteja kaiken maailman tuista ja valtionyhtiöistä lukee.
Eli siis käytännössä pollin kysymys on: "Kannatatko Kokoomusta vai jotain muuta?"

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Eli siis käytännössä pollin kysymys on: "Kannatatko Kokoomusta vai jotain muuta?"
No mielestäni kokoomuskin on liian vasemmalla.

Ja tässä ei kysytty mitä puoluetta kannattaa, vaan onko oikeisto vai vasemmistolainen. Joissain puolueissa (esim. mainittujen lisäksi vaikka kristilliset) lienee molemmin ajattelevia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aattelin ruveta kaikessa vastarannan kiiskeksi. Ihan kaikessa, joten olen rannan hauki!

Örfil

Guest
Tulkka onkel pojat!
Meinaatko että onkivavalla on sama osoite kuin R Fowlerilla aikanaan eräällä kalastusreissulla :D
En unohda sitä postausta konsanaan, se oli kyllä forumin pohjat...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kyllä se kannatukseni menee eniten vihreille, koska se on ainoa puolue, joka oikeasti ajaa ympäristöasioita kunnolla, vaikka en siihen tapaan olekaan täysin tyytyväinen.
Muutenkin on monia asioita joista olen eri mieltä, mutta kuitenkin minulle tärkeissä asioissa samoilla linjoilla.

Monessa poliittisessa asiassa mun kantani on vähän siellä täällä.. Vasemmalla ja oikealla.. Näin ollen en tiedä pitäisikö mun äänestää yhtään mitään.. Vihreitä äänestämällä nussin itseäni perseeseen, kun puhutaan palkoista ja käteen jäävästä rahasta (edit: tai siitä uskaltaako rautatieasemalla liikkua ilman käsiasetta). Kokoomusta äänestämällä perseeseen sattuu pyörälenkillä entistä enemmän. :thumbfh:

Viimeksi muokattu: