Vauhtiajot 2006

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Jees... aika varhain lauantai aamuna menin radalle etsimään hyviä katselupaikkoja ja totesin, että varsinkin katsojien kulkureittien merkintä ym. kehittäminen on menny oikeaan suuntaan. Vielä kun saataisiin lisää mielenkiintoisia autoluokkia mukaan tai.... nyt jäin kaipaamaan jotain. Hulluja nuo ruottalaiset, kun aamun harkoissa ne heti pisti kaks Camaroa nippuun T1:ssä... ja suoraan siitä liukuen ulkokurvin betonikaiteeseen. :D Kovaa rysäytti betonikaiteeseen myös BMW-näytösajossa Härmän oma poliisi siellä monaco-rännissä, ei siihen ääneen koskaan totu, kun autolla vedetään 2 tonnia painooseen betoniporsaaseen. Heh hehe... kuuluttaja pikkasen pisti pahoja kun MAtti Nykänen oli jääny pois tuosta BMW- showsta, meni melkein jo kunnianloukkauksen puolelle. :D Väkeä oli paljon, mutta lisää olis sopinu.. keli oli todella hyvä, just sopiva... nyt kaipas kyllä sadekeliä, niin olis ollu enemmän niitä tilanteita radalla... mutta vastapainona oli aika kauniita naisia vähissä vaatteissa katsomoissa. ;)

Illalla sitten munamankelilla rock-tapahtumaan... ja siellä oli portilla valehtelematta 200-300 metrin jonot lipunmyyntiin. Onneksi olin ostanu ennakkoon pääsylipun ja pääsin jonon ohi. :D Aluetta oli suurennettu ja kehitetty todella paljon... nuorta porukkaa ei ollu onneksi kuin kourallinen.. vanhempaa sitäkin enemmän. Yö sai taas tutusti porukkaan mukavasti eloa, mutta kun itse Gary Moore aloitti soittamaan niin heti kävi selväks, että mitä on ammattitaito live-esiintymisessä... todella hyvää settiä veti, vaikka itse hevi/rock -miehenä kaipasin enemmän vanhempaa tuotantoa. Mutta olkoon... kolme (ei kun kaks?) kertaa bändi huudettiin takaisin lavalle. Jonka jälkeen Gary kiitti yleisöä ja lupasi palata taas joskus pohjanmaalle. :)

Viimeksi muokattu:

Rekku

Member
Kovasti harmittaa kun ei tuonne päässy. Gazza oli kuulema ollu aivan uskomattomassa vedossa.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
PMM, hienoja kuvia oli. :thumbup:

Itse keskityin kuvaamaan niitä Sambatyttöjä. :D

Lisää kuvia löytyy Super 2000 Race -Mediapankista.

*wruuum*

Well-known member
Hyvät pohjustukset ja kisaraportit Vauhtiajoista, kiitokset niistä, lisäksi kiitos kaikille kuvia räpsineille.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
TELEVISIO-OHJELMAT JOTKA TULEVAT VAUHTIAJOISTA:

Tv-Nelonen lauantaina 5.8 klo: 11.00
Sportti tähdet/ Vauhtiajot MTV3 sunnuntaina 6.8 klo: 11.15
Motor Forum Extra/ Vauhtiajot MTV3 + uusinta, 6.8 klo: 20.25

Pitänee katsoa mitä sieltä tuloo. :D