Vauvauutinen.

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Skidien syntymät....elämän kohokohtia. Ehdottomasti ONNEA!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Oikein paljon kiitoksia kaikille onnittelijoille!

Tämä päivä on mennytkin ihan puolivaloilla, kiitos siitä olemattomille unille ja aivot täyttävälle tunnekuohulle. Fiilis on täydellinen.

Vauvan syntymä ajoittui muutaman päivän lasketun ajan yli. Meinasi jo hirvittää, kun tiedossa oli, että iso mötkäle sieltä on tulossa. Näin kävikin, mutta onneksemme synnytys meni ammattitaitoisesti ilman ongelmia. Minäkään en pyörtynyt. Tytöllä on painoa ruhtinaalliset 4400 g ja pituutta 53 cm.

Matxi on muuten osittain oikeassa tuon vauvasaunan suhteen: aivan kohta menen saunaan ensimmäistä kertaa kera alkoholillisen oluen sitten positiivisen raskaustestin. :thumbup:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
mainittakoon, että yhdeltä duunikaverilta tuli tänä aamuna tekstari vastaavasta tapahtumasta. Sekin on päässyt paneen samoihin aikoihin kuin Sam.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onnea! :thumbup:

Luin ensin tuon ellen avauksen ja ehdin jo huokaista: 'Taas! Eikä minulle ole kerrottu mitään.' Sitten huomasin vuosiluvun. :eek:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Luin ensin tuon ellen avauksen ja ehdin jo huokaista: 'Taas! Eikä minulle ole kerrottu mitään.' Sitten huomasin vuosiluvun. :eek:
Sama. Itse asiassa luin omaan vastaukseeni asti ennen kuin valkeni. :eek:

Joka tapauksessa suuresti onnea muksulle, ja vähän perheellekin! :thumbup:
 
Ylös