Vedonlyöntibonukset

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Tähän ketjuun voisi laittaa hyviä vedonlyöntibonuksia. Ideana on tehdä varmaa rahaa vedonlyönnillä esimerkiksi hyödyntämällä nämä Pelurien vedonlyöntibonukset.

Nuo jos kierrättää esimerkiksi Betfairin kautta niin tekee varmaa voittoa yli tonnin. Bonukset ovat tarkoitettu ainoastaan uusille asiakkaille ja ainakin itse olen löytänyt parhaat vedonlyöntibonukset tuolta Pelurit.fi sivustolta. Kohteiden etsimiseen voi käyttää esimerkiksi oheista veikkaus sivustoa.

Tässäpä eka vihje tällä logiikalla:

- Tallettamalla 100e Bet365 sivulle saat toisen mokoman bonusta. Laita nyt kaikki 200e Espanjalle kertoimella 1.8 huomiseen Euro2012 karsintapeliin.

- Tekemällä vastavedon Betfairille samaan kohteeseen varmistat, että et voi hävitä. Siellä tarjoat jollekin pelattavaksi Espanjaa kertoimella 1.83. Rahaa tuohon tarvitset n. 168e taataksesi tuon vedon.

Nyt toivotaan, että Espanja ei voita peliä, jolloin tuo Bet365 maksama 100e bonus on tallessa Betfairissasi. Mikäli Espanja voittaa pelin joutuu etsimään vastaavia vetoja, mutta ne kyllä löytää helposti kun vaan tietää mistä etsii.

Tuntuuko sekavalle? Lue tuo Pelurien vedonlyöntibonusten kierrätys juttu aiheesta niin eiköhän se aukea :alppu:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Nyt ois helpot massit tiedossa,
jos tuut mukaan, nähdään puistossa
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Miten sulla noin muuten menee?
No kiitos kysymästä, soitin just pomolle yöllisen "pidä tunkkis, en oo tulos duuniin, rupeen rikkaaks" -puhelun ja nyt olen ottanut kaikista Suomen pikavippifirmoista maksimivipit ja varannut matkan Karibialle. Huomenna vaan kääräisen varman voiton taskuuni ja menox.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Käykää tutustumassa tuohon Pelurien vedonlyöntibonusten kierrätys osioon. Se saattaa aukaista ihan oikeasti monen silmät aiheesta. Vedonlyöntisaitit joutuvat kilpailemaan tervetuliaisbonuksilla asiakkaista ja järkipelaaja hyödynmällä ne pystyy tekemään yli tonnin tilin.

Vaikein homma tuossa on etsiä se vastaveto aina kohteelle, eli etsiä käytännössä bonussaitille markkinoista poikkeava kerroin. Sen löytää kun tietää mistä etsiä.

Laitan pelisuositukset bookkereineen tähän ketjuun ja lupaan, että vuoden loppuun mennessä niillä on netonnut yli 1000e!:alppu:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Savvyjuha vois joskus rentoutua ja jauhaa Forumilla muutakin kuin iänikuisia uhkapeli- eli uhkisjuttujaan. Miten sulla menee noin muuten? Painatko sormella otsaasi? Tuu möötteen? KKWCS-skabaan?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Savvyjuha vois joskus rentoutua ja jauhaa Forumilla muutakin kuin iänikuisia uhkapeli- eli uhkisjuttujaan. Miten sulla menee noin muuten? Painatko sormella otsaasi? Tuu möötteen? KKWCS-skabaan?
Minua kiinnostaisi Antin mielipide tähän hahmoon, jotta pitääkö kuukauden (vai oliko se kahden?) sponssisopimuksen takia antaa hahmon toimia ylipappina yhdellä forumin osiolla. Monesti kysynyt, nollasti vastattu.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Savvyjuha vois joskus rentoutua ja jauhaa Forumilla muutakin kuin iänikuisia uhkapeli- eli uhkisjuttujaan. Miten sulla menee noin muuten? Painatko sormella otsaasi? Tuu möötteen? KKWCS-skabaan?
Kiitos kysymästä hyvin menee. Välillä meinaa kiire ja tekemättömät työt stressata, mutta positiivisuudella niistä yleensä selviää. Tuohon teidän kisaan minä en taida hirvitä tulla.

Tämä rahalla leikkiminen (lue; rahan tekeminen) on vaan minulle rakas harrastus mitä tykkään harrastaa. Minusta on myös mukava jakaa ymmärrystä asian suhteen, että ihmiset ymmärtäisivät Pokerin ja vedonlyönnin olevan oikeasti taitopelejä jota voi jopa tehdä työkseen. Haluan myös osaltani vaikuttaa, jotta ihmiset ymmärtäisivät olla pelaamatta korruptioyhtiöiden RAY:n ja Veikkauksen pelejä, vaan pelaisivat nekin rahat paremmilla ehdoilla ulkomaisiin yhtiöihin.

Tsemppiä peleihin.:ahem:
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Tähän ketjuun voisi laittaa hyviä vedonlyöntibonuksia. Ideana on tehdä varmaa rahaa vedonlyönnillä esimerkiksi hyödyntämällä nämä Pelurien vedonlyöntibonukset.

Nuo jos kierrättää esimerkiksi Betfairin kautta niin tekee varmaa voittoa yli tonnin. Bonukset ovat tarkoitettu ainoastaan uusille asiakkaille ja ainakin itse olen löytänyt parhaat vedonlyöntibonukset tuolta Pelurit.fi sivustolta. Kohteiden etsimiseen voi käyttää esimerkiksi oheista veikkaus sivustoa.

Tässäpä eka vihje tällä logiikalla:

- Tallettamalla 100e Bet365 sivulle saat toisen mokoman bonusta. Laita nyt kaikki 200e Espanjalle kertoimella 1.8 huomiseen Euro2012 karsintapeliin.

- Tekemällä vastavedon Betfairille samaan kohteeseen varmistat, että et voi hävitä. Siellä tarjoat jollekin pelattavaksi Espanjaa kertoimella 1.83. Rahaa tuohon tarvitset n. 168e taataksesi tuon vedon.

Nyt toivotaan, että Espanja ei voita peliä, jolloin tuo Bet365 maksama 100e bonus on tallessa Betfairissasi. Mikäli Espanja voittaa pelin joutuu etsimään vastaavia vetoja, mutta ne kyllä löytää helposti kun vaan tietää mistä etsii.

Tuntuuko sekavalle? Lue tuo Pelurien vedonlyöntibonusten kierrätys juttu aiheesta niin eiköhän se aukea :alppu:
Espanja meni voittamaan, joten Bet365 tilillä on nyt 360e. Tämä tarkoittaa, että vetoa pitää lyödä vielä vähintään 400e:lla, jotta bonusrahan voi kotiuttaa. Kertoimen pitää ola vähintään 1,5, joten pelattavaa löytyy helposti. katsotaan sitä myöhemmin.:alppu:
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Laitan vielä yhden tipsin vedonlyöntibonusten kierrättämiseen. Mikäli tämä ei herätä intohimoja, niin lupaan lopettaa tämän tähän.:wall:

Alla olevalla tipsillä ei voi hävitä, mutta sillä voi voittaa 10e bonusrahaa.

Nyt "varastetaan" Ahvenanmaalaista Paf vedonlyöntibookkeria

Helppoa:

- Mene Paffille ja talleta vähintään 10e
- Tee vähintään 10e veto
- Mikäli veto menee oikein, saat pitää voitot. Mikäli veto menee väärin saat 10e takaisin kun laitat mailia Paffille.

Mikäli haluat kikkailla tuon 10e varmasti kotiin, kannattaa etsiä Paffilta suuri kerroin ja etsiä vastaveto esimerkiksi Betfair lafkasta.
 
Ylös