huomennapa pelaavat MIFK:ä vastaan, minä olen katsomossa :ahem: :thumbup:Jr- sanoi:Ac Oulu antoin tänään turpiin Tamu:lle ja Haka voitti VPS:n. Täten Haka siirtyi 12 pisteellä liigan kärkeen seuraavana on Tamu 10 pistettä, HJK:lla 7 pistettä ja on seitsemäntenä, tosin he ovat pelanneet ottelun vähemmän.
Tais olla ihan jees pelijaska sanoi:huomennapa pelaavat MIFK:ä vastaan, minä olen katsomossa :ahem: :thumbup:
No tota nyt on pelattu muutama kierros ja eipä ole HJK:lla asiaa kärkiporukoihin, tänäänkin puhtaasti 0-2 pataan TamU:lta. Saapa nähdä sitten paraneeko peli koko kautena. Keke varmaankin saa kohtapuolin lähtöpassit jos ei meno parane.jaska sanoi:100v -juhlia tänä vuonna juhliva HJK on loistanut liigacupissa (kuten Kups viime vuonna ), mutta on myös saanut todellisia vahvistuksia ja haastaa HJK:sta Pohjan takaisin kampanneen TamU:n tosissaan taistelussa mestaruudessa.
"Eihän" tuossa ole eroa kuin 7 pinnaa ja Keken joukkueet on historiallisesti parhaimmillaan loppukaudesta. Mutta joo, peli näyttää toivottomalta ja haluttomalta. Keke haukkuu joukkueenjohtoa ja pelaajia julkisesti. Eipä taida jatkaa enää kauaa peräsimessä (kyllä minäkin tänään olin mukana "KEKE ULOS" -huudoissa...)Jr- sanoi:No tota nyt on pelattu muutama kierros ja eipä ole HJK:lla asiaa kärkiporukoihin, tänäänkin puhtaasti 0-2 pataan TamU:lta. Saapa nähdä sitten paraneeko peli koko kautena. Keke varmaankin saa kohtapuolin lähtöpassit jos ei meno parane.
Eikö ne pelaa siellä Välivainiolla. Raati on remontissa. Ja kauan.:ahem:ettelbruck sanoi:Kaverini joka muutti Oulusta etelään 1990 on käymässä vanhempiensa luona ja päätti eilen pyöräillä AC Oulun matsiin. Eivät enää pelaakaan Raatin kentällä vaan jossain jota sudeettiparka ei edes tiennyt!!
Kaveri päätti siirtyä pubiin katsomaan Championsliigaa ja muistelemaan kuinka nuorena oli katsomassa kun Mestarien cupissa Oulun Palloseura antoi kyytiä Liverpoolille...:alppu:
Ja tää AC Oulu otti pataansa vielä joltain rupulilta...
Mara?VR sanoi:Kuka olisi tyrkyllä Keken tilalle?
Kuka tilalle?:doubtful:Armstrongille lähtöpassit HJK:sta
Julkaistu 05.09.2007 14:44 (päivitetty 15:22)
Jalkapallon Veikkausliigaseura Helsingin Jalkapalloklubi on erottanut päävalmentajansa Keith Armstrongin.
Armstrongin ero astuu heti voimaan. HJK:n uudesta valmentajasta ei ole vielä tietoa. Tieto uudesta valmentajasta tulee viimeistään torstaina. Valmentaja tulee joko organisaation sisältä tai sen läheisyydestä.
Armstrong johdatti FC Hakan kolmeen peräkkäiseen Suomen mestaruuteen 1998-2000. Vuonna 2002 Armstrong siirtyi Hakasta HJK:hon, jossa hän voitti kaksi mestaruutta vuosina 2002 ja 2003. Armstrong on palkittu kolme kertaa vuoden jalkapallovalmentajana (1999, 2000 ja 2003).
Tällä kaudella HJK on pelannut odotuksia vaisummin ja majailee sarjataulukon kahdeksannella sijalla.
(MTV3-STT)
Mutta moniko sanoi ennen kauden alkua?jaska sanoi:Vihdoin! Ilmeisesti tän hetkinen kakkosvalmentaja johtaa joukkuetta loppukauden ... putoamispeikko on entistä vahvempana
Sanoin kavereille jo Honka-matsin jälkeen, että näin käy.