Kyllähän tuosta vähän oksennuksen makua suuhun jää, kun voitto viedään kuskilta, vaikka oikea ratkaisu tiimin kannalta. Jonkun kakkos- tai kolmossijan jos menettää niin ei paljon haittaisi.Eihän tuossa olisi ollut Mersun mitään järkeä lahjoittaa Vettelille 7 pistettä.
Ei Vettelin ja Kimin kanssa ole kuitenkaan ollut tilannetta, jossa Kimi olisi johtanut ja oltaisi suoraan sanottu, että mene pois edestä. Monaco 2017 nyt oli vähän niin ja näin.Täytyy nostaa hattua Hamiltonille, ettei paljon juhli voittoa. Toista se on Vettelillä ollut muutaman kerran kun on apuja saanut.
Mun mielestä on kovinkin kiusallinen ja vaivautunut.:thumbfh:Eipä vähän kiusallinen tunnelma tuolla haastis-alueella.
Unkarissa ei saanut ohittaa, vaikka toisella oli ratti vinossa.Ei Vettelin ja Kimin kanssa ole kuitenkaan ollut tilannetta, jossa Kimi olisi johtanut ja oltaisi suoraan sanottu, että mene pois edestä. Monaco 2017 nyt oli vähän niin ja näin.
Monaco nimenomaan on se mikä jäi aika katkerasti mieleen.Ei Vettelin ja Kimin kanssa ole kuitenkaan ollut tilannetta, jossa Kimi olisi johtanut ja oltaisi suoraan sanottu, että mene pois edestä. Monaco 2017 nyt oli vähän niin ja näin.
Sanottiinko Kimille, että et mene ohi? Itse en muista ollenkaan. Se vaan lähinnä mielessä, että Ferrari olisi voinut voiton varmistamiseksi päästää Kimin ohi ja karkuun Mersuja.Unkarissa ei saanut ohittaa, vaikka toisella oli ratti vinossa.
Sanottiin muistaakseni, että pidetään sijoitukset.Sanottiinko Kimille, että et mene ohi? Itse en muista ollenkaan. Se vaan lähinnä mielessä, että Ferrari olisi voinut voiton varmistamiseksi päästää Kimin ohi ja karkuun Mersuja.
En voi auttaa asiassa.Itse en muista ollenkaan.
Mitenkä niin? Kaikki tietää että Valtteri olisi voittanut kisan ja oli viikonlopun nopein kuski.Valtterin maine on täysin tuhottu.