Raul Sarap suunnitteli 80-luvulla vielä Estonia 24:n ja Esttec 884 oli tämän auton edelleenkehitelmä ja Sarapin ja saksalaisten kanssa perustetun yhteisyrityksen tekemä. Loput Estoniat (25,26) olivat muiden suunnittelemia.
Virolaiset kilpurit olivat kyllä omalla tavallaan hienoja, mutta 90-luvulle tultaessa rakenneratkaisuiltaan ja aerodynamiikaltaan auttamattomasti vanhentuneita. Tyyli kilpa-autonsuunnittelussa muuttui noihin aikoihin, laatu nousi aivan uudelle tasolle ja tässä pelissä ei enää olisi pärjätty muita kopioimalla ja eyeball-suunnitelulla. Kavorin formulanvalmistus loppui käytännössä 90-luvun puolivälissä, kun NL:n aikaiset raaka-ainevarastot ehtyivät. Esttec sai valmiiksi ilmeisesti kuusi omaa autoa ja ajatti jonkun aikaa Ott Vanaseljaa Raltin RT-31:llä pohjoismaisissa kisoissa.