Ootko saanut Kangasniemeltä vähän neuvoja?:doubtful:Kerta 9. Hemoglobiini jälleen 155
Ootko saanut Kangasniemeltä vähän neuvoja?:doubtful:Kerta 9. Hemoglobiini jälleen 155
Ootko saanut Kangasniemeltä vähän neuvoja?:doubtful:
Haist pitkät!61. luovutuskerta tänään. Hemoglobiini 176.
Et vaan osaa.Ei onnistu luovuttaminen.
Pitäis laulaa I Surrenderia samalla...Et vaan osaa.
Et vaan osaa.
En niin. Kahdella kerralla kolmesta menee taju. Ei oikein polla siedä verta katsella. Joskus ei tunnu missään ja joskus mustenee silmissä. Mitään inhotusta, pelkoa tai muuta sellaista siinä ei ole. Vain pökerrys. Vähän harmi kun on paksua verta ja O Rh- verikin. Faijahan kävi samaa verta luovuttamassa koko ikänsä niin taajaan kuin sai.Pitäis laulaa I Surrenderia samalla...
Ai mä luulin että johtuu siitä että harrastat säännöllisesti suojaamatonta seksiä tuntemattomien henkilöiden kanssa.En niin. Kahdella kerralla kolmesta menee taju. Ei oikein polla siedä verta katsella. Joskus ei tunnu missään ja joskus mustenee silmissä. Mitään inhotusta, pelkoa tai muuta sellaista siinä ei ole. Vain pökerrys. Vähän harmi kun on paksua verta ja O Rh- verikin. Faijahan kävi samaa verta luovuttamassa koko ikänsä niin taajaan kuin sai.
Sorge . Ja hih, tästä tulee vähitellen semmonen meemi kun raportoin hemoglobiinistani ja Mosse sitä sitten kommentoi :ahem:.Haist pitkät!
Luulo ei oo tiedon väärti vaikka ois kuin säännöllinen luulo!Ai mä luulin että johtuu siitä että harrastat säännöllisesti suojaamatonta seksiä tuntemattomien henkilöiden kanssa.
Paljonkos sait muuten verta, kun leikattiin?En vaan käsitä miks pitäis olla joku, johonkin kuuluva jos ei halua Jonkin likaista verta!?! Itse ainakin koen sen erittäin vastenmielisenä et ottaisin Jonkin verta Oikeesti! Mielummin kuolen! Jos ei ole muuta mahdollisuutta! Kaikki elää aikanaan ja kaikki kuolee aikanaan!