Verenluovutus

Kuinka usein luovutat verta?

  • Aina kun mahdollista

    Äänet: 8 7,4%
  • Muutaman kerran vuodessa

    Äänet: 10 9,3%
  • Kerran vuoteen

    Äänet: 3 2,8%
  • Harvemmin

    Äänet: 7 6,5%
  • Jäänyt moinen / voisin harkita aloittamista

    Äänet: 26 24,1%
  • En luovuta, vaikka saisin

    Äänet: 26 24,1%
  • En saa luovuttaa

    Äänet: 14 13,0%
  • Olen verenimijä tm hassuttelu-vastaus

    Äänet: 14 13,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    108

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
En luovuta, kun SPR vastaa veripalvelusta. En halua ko. puljua tukea, tekevät bisnestä sillä verellä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Pitäis laulaa I Surrenderia samalla...
En niin. Kahdella kerralla kolmesta menee taju. Ei oikein polla siedä verta katsella. Joskus ei tunnu missään ja joskus mustenee silmissä. Mitään inhotusta, pelkoa tai muuta sellaista siinä ei ole. Vain pökerrys. Vähän harmi kun on paksua verta ja O Rh- verikin. Faijahan kävi samaa verta luovuttamassa koko ikänsä niin taajaan kuin sai.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
En niin. Kahdella kerralla kolmesta menee taju. Ei oikein polla siedä verta katsella. Joskus ei tunnu missään ja joskus mustenee silmissä. Mitään inhotusta, pelkoa tai muuta sellaista siinä ei ole. Vain pökerrys. Vähän harmi kun on paksua verta ja O Rh- verikin. Faijahan kävi samaa verta luovuttamassa koko ikänsä niin taajaan kuin sai.
Ai mä luulin että johtuu siitä että harrastat säännöllisesti suojaamatonta seksiä tuntemattomien henkilöiden kanssa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
On noissa veripalvelun kysymyksissä ihan selkeä aukko, jolle jo viimeksi naureskelin itsekseni.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kerta 10. Hb 149. Putoaa näemmä, kun on koittanu liikkua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En vaan käsitä miks pitäis olla joku, johonkin kuuluva jos ei halua Jonkin likaista verta!?! Itse ainakin koen sen erittäin vastenmielisenä et ottaisin Jonkin verta Oikeesti! Mielummin kuolen! Jos ei ole muuta mahdollisuutta! Kaikki elää aikanaan ja kaikki kuolee aikanaan!
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
En vaan käsitä miks pitäis olla joku, johonkin kuuluva jos ei halua Jonkin likaista verta!?! Itse ainakin koen sen erittäin vastenmielisenä et ottaisin Jonkin verta Oikeesti! Mielummin kuolen! Jos ei ole muuta mahdollisuutta! Kaikki elää aikanaan ja kaikki kuolee aikanaan!
Paljonkos sait muuten verta, kun leikattiin?
 
Ylös