Vetelistä kajahtaa

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kusipäistä ja pienisieluista porukkaa täällä.

Heti alusta alkaen järjestelmällistä kiusaamista uutta hahmoa kohtaan.

Lienee syytä pistää nämä pahimmat pippelinsä kovettajat iggeen, kun moderointi toimii kovin yksipuolisesti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se istuu yksiin todellisuuden kanssa oikein hyvin noin sikäli, että aina kun tänne on pamahtanut joku uusi, erottuva hahmo (kurski, Lumipallo, lara...) samat uunot huutavat kuorossa kakkosnikkiä. Ja jos vielä lasket käyttäjäin luomat alter egot, niin montakos niitä ihan tarkalleen on ollut? Nyt voisi olla hyvä hetki kaivaa pää pois perseestä ja kenties miettiä suhtautuminen asiaan uudelleen sillain ihan kollektiivisesti. Täällä on niin lämmin vastaanotto, että ihmettelen todella, miksi tänne joku eksyy.
Sen lisäksi alkaa järjestelmällinen vittuilu ja kiusaaminen. Kaipa se on sittten hauskaa?

Vittuilis wanhoille naamoille, mutta eivät uskalla kun tulee takaisin ja vähän kovempaa. Helpompaa pönkittää heikkoa itsetuntoa kiusaamalla 'pienempiä'.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Se istuu yksiin todellisuuden kanssa oikein hyvin noin sikäli, että aina kun tänne on pamahtanut joku uusi, erottuva hahmo (kurski, Lumipallo, lara...) samat uunot huutavat kuorossa kakkosnikkiä. Ja jos vielä lasket käyttäjäin luomat alter egot, niin montakos niitä ihan tarkalleen on ollut? Nyt voisi olla hyvä hetki kaivaa pää pois perseestä ja kenties miettiä suhtautuminen asiaan uudelleen sillain ihan kollektiivisesti. Täällä on niin lämmin vastaanotto, että ihmettelen todella, miksi tänne joku eksyy.
Laran ja kurskin saapumisten aikaan täällä en ollut. Lumpparin kohdalla oli ilmeistä, että Foorumi oli tuttu, koska niin sujuvasti täällä luovi.

Vettel-fani taas vetää niin täsmällisesti juuri sillä rajalla, että kakkosnikkiepäily on varsin perusteltua. Aika tarkkaan sama tilanne kuin Frentsenin kohdalla vaikkakin täysin eri.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Eli se on ok kiusata jos epäilee kakkosnikiksi. Eniten ihmetyttää kouvon mukaan lähteminen tuohon spedeilyyn.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vettel-fani on parasta mitä tälle forumille on pitkään aikaan tapahtunut.

markoj

Custom User
Ihailtavaa täysin oikeutetun ja asiallisen kritiikin vastaanottoa.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Eli se on ok kiusata jos epäilee kakkosnikiksi. Eniten ihmetyttää kouvon mukaan lähteminen tuohon spedeilyyn.
Ihailtavaa täysin oikeutetun ja asiallisen kritiikin vastaanottoa.
Tuntuu, että täällä on aika harva oikeasti joutunut kiusaamisen uhriksi, jos tuo Vettel-fanin saama vastaanotto täyttää kiusaamisen kriteerit. Jos niitä viestejä, mitä ko. hahmolle on kirjoitettu, lukee niin aika lailla samaa sontaahan se on kuin täällä muutenkin kirjoitetaan.

Ihan offtopikkina muuten, olisi ihan kiva, jos voisi lainata viestiä, jota kommentoi kun kuitenkin ihan selvästi tiettyjä viestejä kommentoi.

markoj

Custom User
Tuntuu, että täällä on aika harva oikeasti joutunut kiusaamisen uhriksi, jos tuo Vettel-fanin saama vastaanotto täyttää kiusaamisen kriteerit. Jos niitä viestejä, mitä ko. hahmolle on kirjoitettu, lukee niin aika lailla samaa sontaahan se on kuin täällä muutenkin kirjoitetaan.

Ihan offtopikkina muuten, olisi ihan kiva, jos voisi lainata viestiä, jota kommentoi kun kuitenkin ihan selvästi tiettyjä viestejä kommentoi.
Oletin ehtiväni kirjoittaa heti sun viestin perään.

Vettel-fanin vastaanotto toi mulle flash backin noin kahdeksan vuoden takaa lähinnä livesättiin liittyen. Hyvin samankaltainen tapaus, joka ois todennäköisesti kiusattu sätin pikkumulkkujen taholta ulos forumilta ellen ois puuttunut asiaan. Domppari vois muistaa nimimerkkejä mainitsematta.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Oletin ehtiväni kirjoittaa heti sun viestin perään.

Vettel-fanin vastaanotto toi mulle flash backin noin kahdeksan vuoden takaa lähinnä livesättiin liittyen. Hyvin samankaltainen tapaus, joka ois todennäköisesti kiusattu sätin pikkumulkkujen taholta ulos forumilta ellen ois puuttunut asiaan. Domppari vois muistaa nimimerkkejä mainitsematta.
No, mulle tämä on ihan ensimmäinen kerta kun moisiin syytöksiin törmään. Kävin juuri äsken itse ko. hahmolle kirjoittamani viestit läpi, enkä vieläkään näe niissä mitään sellaista, joka käyttäisi kiusaamisen kriteerit.

Tarkoitus ei nyt todellakaan ole pihalle täältä kiusata. Ja onhan tuo 200 viestiä kahteen päivään sen verran eeppinen entry, että jos sen ansiosta saa huomiota, niin ei kannata yllättyä.

Se quotetkaa-ruojat oli kohdistettu myös (tämän ketjun tiimoilta) Toxicitylle ja Rialle.

Sue_me

Well-known member
No, mulle tämä on ihan ensimmäinen kerta kun moisiin syytöksiin törmään. Kävin juuri äsken itse ko. hahmolle kirjoittamani viestit läpi, enkä vieläkään näe niissä mitään sellaista, joka käyttäisi kiusaamisen kriteerit.
Satakuntalainen vittuilu = normaali keskustelu

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Asia ei tietenkään mitenkään minulle kuulu, mutta rohkenen kuitenkin kirjoittaa, että kyllä tuo parinsadan viestin pukkaaminen parissa päivässä on myös poikkeuksellista. Viestien kieli ja 'sanoma' on antanut ainakin minun mielestäni pienen syyn kaikenlaisiin mielikuviin ja halun vastata samalla tasolla. Anteeksi. Oma kärsivällisyyteni ei ole nyt parhaimmillaan.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Satakuntalainen vittuilu = normaali keskustelu
Se on juurikin näin.

Edit:
Asia ei tietenkään mitenkään minulle kuulu, mutta rohkenen kuitenkin kirjoittaa, että kyllä tuo parinsadan viestin pukkaaminen parissa päivässä on myös poikkeuksellista. Viestien kieli ja 'sanoma' on antanut ainakin minun mielestäni pienen syyn kaikenlaisiin mielikuviin ja halun vastata samalla tasolla. Anteeksi. Oma kärsivällisyyteni ei ole nyt parhaimmillaan.
Olga hienosti tiivistikin omankin näkemykseni asian suhteen.

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ajojahti alkoi joidenkin käyttäjien puolelta jo viiden viestin jälkeen. Odotatko 15-vuotiaalta tytöltä aikuisten tasoisia viestejä?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ajojahti alkoi joidenkin käyttäjien puolelta jo viiden viestin jälkeen. Odotatko 15-vuotiaalta tytöltä aikuisten tasoisia viestejä?
Enpä tuota ole vieläkään huomannut, että hän olisi 15-vuotias tyttö.

En minä ajojahtia puolusta.

Ria

Jäässä
Se quotetkaa-ruojat oli kohdistettu myös (tämän ketjun tiimoilta) Toxicitylle ja Rialle.
Minä yritän muistaa, mutta aliarvioin jatkuvasti oman hitauteni, enkä jaksa jälkikäteen alkaa niitä quoteja sinne editoimaan. Ainakaan niin kauan kun on edes jossain määrin mahdollista arvata mihin kommenttiin kommentti oli.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Enpä tuota ole vieläkään huomannut, että hän olisi 15-vuotias tyttö.

En minä ajojahtia puolusta.
Eipä sitä kukaan tiennyt, eikä tuolla kai juurikaan merkitystä edes ole. Joku (Webs?) totesi case-Timanfayan yhteydessä, että hahmo on postauksensa.

Minä yritän muistaa, mutta aliarvioin jatkuvasti oman hitauteni, enkä jaksa jälkikäteen alkaa niitä quoteja sinne editoimaan. Ainakaan niin kauan kun on edes jossain määrin mahdollista arvata mihin kommenttiin kommentti oli.
Itsensä aliarviointi on hieno poikkeus täällä itsensä yliarvioijien keskuudessa.