Sen lisäksi alkaa järjestelmällinen vittuilu ja kiusaaminen. Kaipa se on sittten hauskaa?Se istuu yksiin todellisuuden kanssa oikein hyvin noin sikäli, että aina kun tänne on pamahtanut joku uusi, erottuva hahmo (kurski, Lumipallo, lara...) samat uunot huutavat kuorossa kakkosnikkiä. Ja jos vielä lasket käyttäjäin luomat alter egot, niin montakos niitä ihan tarkalleen on ollut? Nyt voisi olla hyvä hetki kaivaa pää pois perseestä ja kenties miettiä suhtautuminen asiaan uudelleen sillain ihan kollektiivisesti. Täällä on niin lämmin vastaanotto, että ihmettelen todella, miksi tänne joku eksyy.
Laran ja kurskin saapumisten aikaan täällä en ollut. Lumpparin kohdalla oli ilmeistä, että Foorumi oli tuttu, koska niin sujuvasti täällä luovi.Se istuu yksiin todellisuuden kanssa oikein hyvin noin sikäli, että aina kun tänne on pamahtanut joku uusi, erottuva hahmo (kurski, Lumipallo, lara...) samat uunot huutavat kuorossa kakkosnikkiä. Ja jos vielä lasket käyttäjäin luomat alter egot, niin montakos niitä ihan tarkalleen on ollut? Nyt voisi olla hyvä hetki kaivaa pää pois perseestä ja kenties miettiä suhtautuminen asiaan uudelleen sillain ihan kollektiivisesti. Täällä on niin lämmin vastaanotto, että ihmettelen todella, miksi tänne joku eksyy.
Sori. Lupaan vastaisuudessa vittuilla sulle enempi.Vittuilis wanhoille naamoille, mutta eivät uskalla kun tulee takaisin ja vähän kovempaa. Helpompaa pönkittää heikkoa itsetuntoa kiusaamalla 'pienempiä'.
Kohtapuolin on luvassa jotain vielä parempaa. Ihan lähiviikkoina!Vettel-fani on parasta mitä tälle forumille on pitkään aikaan tapahtunut.
*jännittää rystyset valkoisina*Kohtapuolin on luvassa jotain vielä parempaa. Ihan lähiviikkoina!
Eli se on ok kiusata jos epäilee kakkosnikiksi. Eniten ihmetyttää kouvon mukaan lähteminen tuohon spedeilyyn.
Tuntuu, että täällä on aika harva oikeasti joutunut kiusaamisen uhriksi, jos tuo Vettel-fanin saama vastaanotto täyttää kiusaamisen kriteerit. Jos niitä viestejä, mitä ko. hahmolle on kirjoitettu, lukee niin aika lailla samaa sontaahan se on kuin täällä muutenkin kirjoitetaan.Ihailtavaa täysin oikeutetun ja asiallisen kritiikin vastaanottoa.
Oletin ehtiväni kirjoittaa heti sun viestin perään.Tuntuu, että täällä on aika harva oikeasti joutunut kiusaamisen uhriksi, jos tuo Vettel-fanin saama vastaanotto täyttää kiusaamisen kriteerit. Jos niitä viestejä, mitä ko. hahmolle on kirjoitettu, lukee niin aika lailla samaa sontaahan se on kuin täällä muutenkin kirjoitetaan.
Ihan offtopikkina muuten, olisi ihan kiva, jos voisi lainata viestiä, jota kommentoi kun kuitenkin ihan selvästi tiettyjä viestejä kommentoi.
No, mulle tämä on ihan ensimmäinen kerta kun moisiin syytöksiin törmään. Kävin juuri äsken itse ko. hahmolle kirjoittamani viestit läpi, enkä vieläkään näe niissä mitään sellaista, joka käyttäisi kiusaamisen kriteerit.Oletin ehtiväni kirjoittaa heti sun viestin perään.
Vettel-fanin vastaanotto toi mulle flash backin noin kahdeksan vuoden takaa lähinnä livesättiin liittyen. Hyvin samankaltainen tapaus, joka ois todennäköisesti kiusattu sätin pikkumulkkujen taholta ulos forumilta ellen ois puuttunut asiaan. Domppari vois muistaa nimimerkkejä mainitsematta.
Satakuntalainen vittuilu = normaali keskusteluNo, mulle tämä on ihan ensimmäinen kerta kun moisiin syytöksiin törmään. Kävin juuri äsken itse ko. hahmolle kirjoittamani viestit läpi, enkä vieläkään näe niissä mitään sellaista, joka käyttäisi kiusaamisen kriteerit.
Se on juurikin näin.Satakuntalainen vittuilu = normaali keskustelu
Olga hienosti tiivistikin omankin näkemykseni asian suhteen.Asia ei tietenkään mitenkään minulle kuulu, mutta rohkenen kuitenkin kirjoittaa, että kyllä tuo parinsadan viestin pukkaaminen parissa päivässä on myös poikkeuksellista. Viestien kieli ja 'sanoma' on antanut ainakin minun mielestäni pienen syyn kaikenlaisiin mielikuviin ja halun vastata samalla tasolla. Anteeksi. Oma kärsivällisyyteni ei ole nyt parhaimmillaan.
Ajojahti alkoi joidenkin käyttäjien puolelta jo viiden viestin jälkeen. Odotatko 15-vuotiaalta tytöltä aikuisten tasoisia viestejä?Asia ei tietenkään mitenkään minulle kuulu, mutta rohkenen kuitenkin kirjoittaa, että kyllä tuo parinsadan viestin pukkaaminen parissa päivässä on myös poikkeuksellista. Viestien kieli ja 'sanoma' on antanut ainakin minun mielestäni pienen syyn kaikenlaisiin mielikuviin ja halun vastata samalla tasolla. Anteeksi. Oma kärsivällisyyteni ei ole nyt parhaimmillaan.
Enpä tuota ole vieläkään huomannut, että hän olisi 15-vuotias tyttö.Ajojahti alkoi joidenkin käyttäjien puolelta jo viiden viestin jälkeen. Odotatko 15-vuotiaalta tytöltä aikuisten tasoisia viestejä?
Minä yritän muistaa, mutta aliarvioin jatkuvasti oman hitauteni, enkä jaksa jälkikäteen alkaa niitä quoteja sinne editoimaan. Ainakaan niin kauan kun on edes jossain määrin mahdollista arvata mihin kommenttiin kommentti oli.Se quotetkaa-ruojat oli kohdistettu myös (tämän ketjun tiimoilta) Toxicitylle ja Rialle.
Ajojahti alkoi joidenkin käyttäjien puolelta jo viiden viestin jälkeen. Odotatko 15-vuotiaalta tytöltä aikuisten tasoisia viestejä?
Eipä sitä kukaan tiennyt, eikä tuolla kai juurikaan merkitystä edes ole. Joku (Webs?) totesi case-Timanfayan yhteydessä, että hahmo on postauksensa.Enpä tuota ole vieläkään huomannut, että hän olisi 15-vuotias tyttö.
En minä ajojahtia puolusta.
Itsensä aliarviointi on hieno poikkeus täällä itsensä yliarvioijien keskuudessa.Minä yritän muistaa, mutta aliarvioin jatkuvasti oman hitauteni, enkä jaksa jälkikäteen alkaa niitä quoteja sinne editoimaan. Ainakaan niin kauan kun on edes jossain määrin mahdollista arvata mihin kommenttiin kommentti oli.