Video Ahveniston Vauhtipäiviltä

  • Viestiketjun aloittaja Tose
  • Aloituspäivämäärä

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City


Sen saa joko divX-4- tai VHS-muodossa lähettämällä osoitetiedot sähköpostilla minulle ja maksamalla posti- ja materiaalikulut:
CD:nä 20 mk tai kasettins 40 mk (Suomessa).

CD:n tiedot:
koko yhteensä 467 MB
lauantailta 19 min
sunnuntailta 31 min
kuvakoko 720*576
16 bitin stereo-ääni pakattuna.

En ole varma siitä, minkälainen tietokone vähintään pitää olla CD:n katselemiseen. Omani on PIII / 600 MHz /256 MB, jolla ainakin näkyy ja jolla se on tehty.

VHS-nauha ainakin näkyy kaikilla nauhureilla ja kuuluu stereona stereonauhureilla. Kisasta on hieman enemmän kuvaa (lähinnä Saabeja ja Ladoja), kun ei tarvinnut tinkiä koosta.

Olen harrastelija ja toivon jonkun katsovan videon ja kertovan mielipiteensä siitä, että voin kehittyä valitsemassani harrastuksessa. :D

Muija katsoi sen vain (vaivautuneesti), koska ei kehdannut tai uskaltanut olla katsomatta.
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
840
Originally posted by Tose:
<STRONG>


Sen saa joko divX-4- tai VHS-muodossa lähettämällä osoitetiedot sähköpostilla minulle ja maksamalla posti- ja materiaalikulut:
CD:nä 20 mk tai kasettins 40 mk (Suomessa).

CD:n tiedot:
koko yhteensä 467 MB
lauantailta 19 min
sunnuntailta 31 min
kuvakoko 720*576
16 bitin stereo-ääni pakattuna.

En ole varma siitä, minkälainen tietokone vähintään pitää olla CD:n katselemiseen. Omani on PIII / 600 MHz /256 MB, jolla ainakin näkyy ja jolla se on tehty.

VHS-nauha ainakin näkyy kaikilla nauhureilla ja kuuluu stereona stereonauhureilla. Kisasta on hieman enemmän kuvaa (lähinnä Saabeja ja Ladoja), kun ei tarvinnut tinkiä koosta.

Olen harrastelija ja toivon jonkun katsovan videon ja kertovan mielipiteensä siitä, että voin kehittyä valitsemassani harrastuksessa. :D

Muija katsoi sen vain (vaivautuneesti), koska ei kehdannut tai uskaltanut olla katsomatta.</STRONG>
Hienoa että olet tehnyt nauhan ja hintakaan ei tunnu pahalta, tarvii harkita tilaamista.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Hinta on sama kuin tilaisi tyhjän kasetin postimyynnistä (ehkä hieman kalliimpi, kuin R-kioskilta ostettu kasetti). Ja nauhalle (E180) voi halutaessa nauhoittaa 6½ jaksoa suomeksi dubattuja Kauniita ja rohkeita - ilman mainolsia tosin. :D
 
Ylös