Viemärinkansia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joukahainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
facepalm.jpeg

Lähimiljööstä löytyy tämäkin. Luku 40 näyttää olevan yleinen merkintä, mitä tarkoittanee?

vaihtelun vuoksi vähän tuomarinkansia:

palapeli6_nurmio_iso_0801_a9b.jpg

Mulla on tollanen palapeli tällä hetkellä koottuna olohuoneen pöydällä. Tiedoksi.
Mulla on kanssa kaks palapelikansilevyä (Hassisen Koneen "Täältä tullaan Venäjä" ja CMX:n "Rautakantele"). En ole vielä saanut aikaiseksi kasata niitä, Hassisen Koneen kansi voi olla aika paskamainen koota kun on sitä samaa punaista niin paljon. Tai sitten on ihan sama mihin niitä paloja paiskoo jos eivät muodoltaan eroa toisistaan.

Mulla on kanssa kaks palapelikansilevyä (Hassisen Koneen "Täältä tullaan Venäjä" ja CMX:n "Rautakantele"). En ole vielä saanut aikaiseksi kasata niitä, Hassisen Koneen kansi voi olla aika paskamainen koota kun on sitä samaa punaista niin paljon. Tai sitten on ihan sama mihin niitä paloja paiskoo jos eivät muodoltaan eroa toisistaan.

Mulla on toi Rautakantele valmiina kanssa (ja perinteen mukaisesti kontaktimuovitettu). Se oli ainakin tosi hankala. Aika pieniähän noi onneks on. Itse en siltikään jaksanut kumpaakaan palapeliä värkkäillä ku hetken, ja annoin mekapeipen tehdä loppuun.

Koulun pihalla tämäkin. Sinänsä mielenkiintoista kuinka kansi on istutettu keskelle isoa yhtenäistä kivilaattaa.

Haa

Uskoisin, että viimeistään tulevan vuorokauden ensimmäisinä tunteina tähän tojckiin ilmaantuu uusia viemärinkansikuvia UNESCO:n maailmanperintökohteesta. Täyttä varmuutta asialle en voi kuitenkaan taata.

Päivällä bongasin tämän kannen - kirjaimet NS kuvan keskellä tulenevat sanoista "Norsk Standard".