SamiJ
Well-known member
Sitten ryhdyin panostamaan autoihin hieman enemmän, jotta ne olisivat vielä selkeämmin maailman parhaita
Renault Laguna 2001
Audi Quattro 2005
Land Rover 2009
Sitten ryhdyin panostamaan autoihin hieman enemmän, jotta ne olisivat vielä selkeämmin maailman parhaita
Renault Laguna 2001
Audi Quattro 2005
Land Rover 2009
Vuosituhannen viallisin länsimainen kehonkuljetin. Tuli ostettua ihan ensituotantoa. Kahdeksastoista suomessa luovutettu uusi Laguna tuli mulle.
Olikos Pöhköllä Sedan vai Hatchback?Kun mulla oli Morris Marina 1973, oli se SIIHEN aikaan maailman paras auto.
Kun alla oli Datsun 1800 SSS 1974, oli se SIIHEN aikaan maailman paras auto
Sama juttu seuraavien kanssa:
Datsun 1600 1975
Mitsubishi Lancer 1977
Saab 99 1978
Saab 900 n.1980
Mercedes 200 D 1978
Honda Civic 1985
Joskus tullut jotain vastaavaa laitettua tänne forumille. Vuosilukuja en jaksa kikkailla, mutta jotakuinkin näin:Kun mulla oli Morris Marina 1973, oli se SIIHEN aikaan maailman paras auto.
Datsun 1600 1975
Mitsubishi Lancer 1977
Saab 99 1978
Saab 900 n.1980
Mercedes 200 D 1978
Honda Civic 1985
Renault Laguna 2001
Audi Quattro 2005
Land Rover 2009
... huomasin kuitenkin, että ne olivat vain autoja ja armottomia rahareikiä kaikesta panostuksesta huolimatta. Mikä pettymys!
Nyt ajan Suzuki Swiftillä, joka täyttää autoiluni perustarpeet yhtä hyvin kuin mikä tahansa aiemmin omistamani kottero. Maailman paras sekään ei siis ole.(Paitsi ehkä tuo minun yksilöni on!!!1)
Ehkä olisi pitänyt hankkia tojota.
Tuollahan tuo. Ihan hyvin haulla löytyi, et vaan osaa.Oliks tää se avatar toikki? Mihin muuten se toikki on ees hävinnyt, kun en edes haulla löytänyt.
Sedan. Metallinhohtosininen.Olikos Pöhköllä Sedan vai Hatchback?
Joo, ei tuo minunkaan listani täydellisyyttä hivo, eikä yrittänyt olla kattava.Jotain unohtui kuitenkin, mutta samapa tuo.
Pöhkiksen tilityksen päätteeksi voin todeta, että haluaisin silti omistaa urheiluauton. Edes tietääkseni millaista on omistaa ko. kottero.Puolipöhkö sanoi:Kun mulla oli Morris Marina 1973, oli se SIIHEN aikaan maailman paras auto.
Datsun 1600 1975
Mitsubishi Lancer 1977
Saab 99 1978
Saab 900 n.1980
Mercedes 200 D 1978
Honda Civic 1985
Renault Laguna 2001
Audi Quattro 2005
Land Rover 2009
... huomasin kuitenkin, että ne olivat vain autoja ja armottomia rahareikiä kaikesta panostuksesta huolimatta. Mikä pettymys!
Nyt ajan Suzuki Swiftillä, joka täyttää autoiluni perustarpeet yhtä hyvin kuin mikä tahansa aiemmin omistamani kottero. Maailman paras sekään ei siis ole.(Paitsi ehkä tuo minun yksilöni on!!!1)
Ehkä olisi pitänyt hankkia tojota.
Minullahan on sitten maailman paras pieni tila-auto eli Skeida Rammstein. Eikä ole isän \o/Pienten tila-autojen testin TM:ssä voitti Skoda Roomster ja Toyota Verso-S jäi viimeiseksi.
Kohta Koppelo lähettää kirjeen Teknariin ja kertoo isänsä mielipiteen testistä.
Olin sitten väärässä, tuo pitää audistaan :nope:Luulin jotta tällä foorumilla voi edes autoista keskustella vakavasti, ei näköjään :nope:
... se oma auto ei aina ole se paras - tiedän mäkin jotta Ford on sutta ja sekundaa, Matxikaan tuskin tykkää Audistaan. M. on poikkeus joka vahvistaa säännön.
Aivan yhtä päivänselvä asia kun vaikkapa, että:Olin sitten väärässä, tuo pitää audistaan :nope:
Noi tiesin, mutta luulin Matxin ymmärtävän autojen päälle ja pitävän siitä ainoasta oikeasta = BemaristaAivan yhtä päivänselvä asia kun vaikkapa, että:
Kouvo tykkää alkoholista
Jarkko tykkää fillareista.
Tiesitkös näitä?
Ja tässä meni Mossen uskottavuus autojarnojen kommentoinnissa.Tekeekö Bemari Micraa?:doubtful: