Viikon linkkivinkki

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Aqualizerin sigusta kopsattu

http://boxenstrasse.com/fi/
Lewis Hamilton on purettu, koska renkaan vahinko on viidennellä sijalla.
BMW Sauber kyytiin pisteeseen kanssa Kubica sijalla kahdeksan.
Mitä hienoin Formula-uutissivusto:thumbup: Uutisia kommentoineetkin puhuvat samaa kieltä:
Hei Massa ei rangaista, mutta joukkue on sakko, jonka määrä on 10000 euroa.
:ahem:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Loistavaa! Kyllä tuo aina Sportti.comin uutisoinnin voittaa. Maikkarikaan ei ole vielä ehtinyt uutisoida Alonson sopimusta.
Fernando Alonso Allekirjoittamalla tämän viikon 2 vuoden sopimus BMW. The Alonso on pitkä keskustelu, ei ole salaisuus enää.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Kokeilin innoissani ja poistin saman tien. Ihan perkeleen hidas oli tuo Ubuntu. Vanhalla nuhapumpulla 2,08GHz:n koneellani XP pyörii ja pyörittää moitteetta, Ubuntun kanssa oli yhtä tahmaamista.

Se siitä keveydestä sitten. En tiedä pitäiskö kokeilla sitä kevyempää versiota asennella sit. (XUbuntu tms.)
 

Makkonen

Guest
Kokeilin innoissani ja poistin saman tien. Ihan perkeleen hidas oli tuo Ubuntu. Vanhalla nuhapumpulla 2,08GHz:n koneellani XP pyörii ja pyörittää moitteetta, Ubuntun kanssa oli yhtä tahmaamista.

Se siitä keveydestä sitten. En tiedä pitäiskö kokeilla sitä kevyempää versiota asennella sit. (XUbuntu tms.)
Aika outoa, mun 1,6 ghz:n nuhapumppuläppärissäkin tuo toimii ihan hyvin.
 

Makkonen

Guest
Oletko asentanut Wubilla vai perinteiseen malliin?

Mulla nuo kaikki ikkunoiden suurentamis- ja pienentämis"animaatiot" töksähtelivät melko jämäkästi ja muutenkin toimintaa leimasi snadi viive.
Perinteisellä. Wubilla olen kerran asentanut kaverin pöytäkoneelle.
 
Ylös