Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ok. Entäs ilmaiset kapakkareissut?Espanjakin ottaa askeleita oikeaan suuntaan. Lasten oikeuksiinkin voisi lisätä tupakansavuttoman ilman.
Ok. Entäs ilmaiset kapakkareissut?Espanjakin ottaa askeleita oikeaan suuntaan. Lasten oikeuksiinkin voisi lisätä tupakansavuttoman ilman.
Ehkä Joensuulaiset ovat sitten nykyään kalsarikänniväkeä.Niin en minä siellä baarijonoissa ole..enää Yksi tai kaksi harvakseltaan. Katteita näemmä oluista nyhtävät enemmän kompensoidakseen tupakkaväen vähentymisen.
Sitähän nuo kapakoitsijat ovat valitelleet, jotta myynti/asiakas on vähentynyt selvästi.Niin en minä siellä baarijonoissa ole..enää Yksi tai kaksi harvakseltaan. Katteita näemmä oluista nyhtävät enemmän kompensoidakseen tupakkaväen vähentymisen.
Mistäs tuo tuli mieleesi?Ok. Entäs ilmaiset kapakkareissut?
Kenties otsikosta!?:thumbup:Mistäs tuo tuli mieleesi?
JA:n posteista tulkitsin, että täällä voidaan keskustella yleisesti tupakoinnista yleisellä paikalla ja tupakan haitoista.Kenties otsikosta!?:thumbup:
Savutonta ilmaa on tietty ollut aina perheravintoloissa ja muutenkin pidän ihan hyvänä juttuna ko. rajoituksia. Sen sijaan kapakkaan en lapsia päästäisi oli sitten kyseessä savuton tai savullinen paikka....
Nyt vasta mietinkin kahta kauheammin, että kuka helvetti tuollaisissa paikoissa käy.Ehkä Joensuulaiset ovat sitten nykyään kalsarikänniväkeä.
Kyllä täällä ainakin nuo keskustan diskohelvetit tuppaa aina olemaan niin täynnä ja jonot sitä mittaa, että unet siinä voisi ottaa sisäänpääsyä odotellessa.
Nimimerkillä: Viime lauantaina 1,5h jonossa paikkaan johon hittolainen maksoi 10€ sisään ja bisse 7€.
Hmm. Ensimmäisenä tulisi mieleen puutteessa oleva epätoivoinen sinkku jonka rannne on turta.Nyt vasta mietinkin kahta kauheammin, että kuka helvetti tuollaisissa paikoissa käy.
Onneksi hintataso ei takaa vastakkaisen sukupuolen laatua.Hmm. Ensimmäisenä tulisi mieleen puutteessa oleva epätoivoinen sinkku jonka rannne on turta.
No ainakin Virossa!Onneksi hintataso ei takaa vastakkaisen sukupuolen laatua.
Mietin hiljaa mielessäni tuntikaupalla Tallinnaa tuon postauksen jälkeen. No hintalaatusuhde on...semmonen on kuitenkin. En minä kyllä jonottaisi 1,5 tuntia maksaakseni 17€ ennen ensimmäistä keppanaa. No ehkä sitten, jos olisi joku ihan infernaalisen loistava artisti/DJ paikalla. DJ Pasin settiä odotellessa.No ainakin Virossa!
Minä olen pyrkinyt olla ajattelematta koko kaupunkia. Sen verran vahvat antipatiat jäi.Mietin hiljaa mielessäni tuntikaupalla Tallinnaa tuon postauksen jälkeen. No hintalaatusuhde on...semmonen on kuitenkin. En minä kyllä jonottaisi 1,5 tuntia maksaakseni 17€ ennen ensimmäistä keppanaa. No ehkä sitten, jos olisi joku ihan infernaalisen loistava artisti/DJ paikalla. DJ Pasin settiä odotellessa.
Aiheutti hyvin sekalaisia tuntemuksia kyseinen artikkeli ....Suomi piilottaa tupakat – ylitarkastajalta pääsi nauru
Näin saadaan tupakointi lopetettua tyystin ja byrokraattien ja kauppiaitten työtehtäviä lisättyä. Mahtavaa.
Kallis maku ainakin naaraalla No laatu maksaa.Minä olen pyrkinyt olla ajattelematta koko kaupunkia. Sen verran vahvat antipatiat jäi.
Kyllähän sitä nyt sen verran pitää esittää rahamiestä, että vaikka JOPA 18€ maksaa ensimmäisestä tuopiosta jos on joku ihan infernaalisen loistava naaras/nainen on tavattavissa vain ko. lokaatiossa. ko. illan aikana.
Missä ovat nyt he, jotka pelkäävät että sivistyneet maat nauraa meille, jos meillä ei saiskaan lähteä auton rattiin esim. ruualla nautitun alkoholin jälkeen?Suomi piilottaa tupakat – ylitarkastajalta pääsi nauru
Näin saadaan tupakointi lopetettua tyystin ja byrokraattien ja kauppiaitten työtehtäviä lisättyä. Mahtavaa.
Ennemmin vertaisin holhousministeriön ideaan saada hanaviineihin mitta-asteikko.Missä ovat nyt he, jotka pelkäävät että sivistyneet maat nauraa meille, jos meillä ei saiskaan lähteä auton rattiin esim. ruualla nautitun alkoholin jälkeen?
Suomi näyttää tuonkin asian suhteen seuraavan muita jälkijunassa.Suomi piilottaa tupakat – ylitarkastajalta pääsi nauru