Viimepäivien kohuista tärkein on

Tärkein uutinen on

  • Pistorius!

    Äänet: 6 18,8%
  • Törkeä taklaus!

    Äänet: 2 6,3%
  • Hevosenlihaskandaali!

    Äänet: 10 31,3%
  • Ei mikään näistä, unohtakaa jo

    Äänet: 14 43,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
"Asiayhteys" on tällä foorumilla tuntematon termi.

Ihan vain tässä n00bieta opastaen.. anteeksi
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
"Asiayhteys" on tällä foorumilla tuntematon termi.

Ihan vain tässä n00bieta opastaen.. anteeksi
...ja juuri siksi haluankin, ettei mitään jätetä sattuman varaan... Koska jos sitä ei tee, niin heti on joku nälvimässä/vittuilemassa/kettuilemassa/kenttävittuilemassa tai jotain muuta vastaavaa. Ainakin pidän itseni kiireisenä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7201
Listasta uupuu Suomen hiihtomaajoukkuetta ravisuttava suksienvoiteluskandaali.

Suksienvoiteluskandaalissa kyse on siitä, että hiihtäjien mielestä sukset eivät luistaneet sprinttikisassa, kun taas voiteluryhmän johtajan mielestä sukset luistivat vähintään yhtä hyvin kuin muiden kärkimaiden hiihtäjillä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Listasta uupuu Suomen hiihtomaajoukkuetta ravisuttava suksienvoiteluskandaali.

Suksienvoiteluskandaalissa kyse on siitä, että hiihtäjien mielestä sukset eivät luistaneet sprinttikisassa, kun taas voiteluryhmän johtajan mielestä sukset luistivat vähintään yhtä hyvin kuin muiden kärkimaiden hiihtäjillä.
"Muna-asento ei ollut optimi siinä tasaisella", huusi kynttilää suksiin tahkonnut pipomies :frank:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ville Pusan rattijuoppoilu ei noussut suureksi uutiseksi, syynä tähän varmaan hevosen liha.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7201
JOKU HUOMASI SEN! *kyynelehtii ilosta*
Internetin ihmeellisestä maailmasta löytynyt.
Minä kun luulin, että avatarisi on omakuvasi joka näyttää sen mitä kaverisi tekivät sinulle silloin kun viimeksi sammuit väärään paikkaan väärään aikaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Minä kun luulin, että avatarisi on omakuvasi joka näyttää sen mitä kaverisi tekivät sinulle silloin kun viimeksi sammuit väärään paikkaan väärään aikaan.
kouvo on vakiintunut ja lisääntymäisillään, ei sillä enää oo kavereita.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Minä oon sitä mieltä, että mikään noista ei ole tärkein.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Minä en pitäisi mitään kohua tärkeänä - saatikka tärkeimpänä. Pelkkä kohu -sana on loppuunkulutettu; on kohumissiä ja kohu-urheilijaa ja kohulaulajaa... Suunnilleen samaan sanasarjaan kuuluu öky. En pysty (enkä halua) arvioimaan kenen auto tai asunto on 'ökympi' kuin jonkun toisen. *huoh*
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Minä en pitäisi mitään kohua tärkeänä - saatikka tärkeimpänä. Pelkkä kohu -sana on loppuunkulutettu; on kohumissiä ja kohu-urheilijaa ja kohulaulajaa... Suunnilleen samaan sanasarjaan kuuluu öky. En pysty (enkä halua) arvioimaan kenen auto tai asunto on 'ökympi' kuin jonkun toisen. *huoh*
Kohta varmaan saadaan ökykohu. Voi sitä riemua sitten.
 
Ylös