EI VAAN SCHUMACHERILTA ON RÄJÄHTÄNYT RENGAS!JA ONKO PEISKAAR!!!
Pitkälti sama. Koska liian kuuma on kuitenkin minusta parempi kuin liian kylmä, pukeudun usein vähän yli ettei paleltaisi. Niinpä hikikin tulee helposti jos edes vähän huhkii. Tosin, liikoja vaatteita voi aina riisua, mutta liian vähien kanssa on keinot vähissä, jos paleltaa.Alle 16 astetta on liian vähän, yli 24 on liian paljon. Lajitovereiden seurassa kun olen joutunut viettämään aikaa olen huomannut olevani ensimmäinen joka palelee ja ensimmäinen joka hikoilee, jos lämpötila ei ole optimaalinen. Välikelin miäs.
Sama. Työmatkallakin talvella mieluummin hikoilen 25 minuuttia bussissa ja asemalla kuin palelen viisi minuuttia pysäkillä seistessä.pukeudun usein vähän yli ettei paleltaisi.
Oon huomannu, että Epsanjassa ovat rantapuuhissa, vaikka lämpötila olis hiukan yli 20, Rostockissa sakut ui innoissaan kylmässä meressä ja pelaa shortseissa lentistä, vaikka ois 17 astetta mittarissa, mutta kotikylän biitsin ohi kesäisin työmatkalla pyöräillessä huomannut siellä olevan porukkaa vasta kun on 25 mittarissa.Kuinka monen vaiks italialaisen olette nähneet passeggiatalla tällä kelillä hellevaatteissa.
Muutaman kerran ulkomaille lähtiessä käynyt niin, että olen laittanut pitkät kalsarit jalkaan ettei palellu 17 minuutin kävelymatkalla asemalle. Kohteessa onkin sitten ollut 20 astetta ja junassa hikoillessa hymyilyttänyt, että saatanpa olla ainoa olento tässä porukassa kera pitkäin kalsarein, muilla shortsit. Harvemmin lentokoneessa kuitenkaan kuuma tulee, vaikka pitkät kalsarit ois farkkujen alla.Minä ainakin pukeudun sisätilojen mukaan, esim. työpaikalla olisi tuskallista olla pitkät kalsarit päällä.
Sama muuten, mutta kuuma keli on ihan mieluinen, jos saa makoilla varjossa. Ei kylmässäkään vikaa jos on pukeutunut hyvin, syönyt riittävästi, tai sivellyt hevoslinimenttiä raajoihin.Alle 16 astetta on liian vähän, yli 24 on liian paljon. Lajitovereiden seurassa kun olen joutunut viettämään aikaa olen huomannut olevani ensimmäinen joka palelee ja ensimmäinen joka hikoilee, jos lämpötila ei ole optimaalinen. Välikelin miäs.