Vilukissa vai Kuumakalle?

Paleletko kesäolosuhteissa, jos ulkolämpötila on alle + 14 ºC?

• Äänestäjiä yhteensä
    15
  • Äänestys suljettu. .

Örfil

Guest
Alle 16 astetta on liian vähän, yli 24 on liian paljon. Lajitovereiden seurassa kun olen joutunut viettämään aikaa olen huomannut olevani ensimmäinen joka palelee ja ensimmäinen joka hikoilee, jos lämpötila ei ole optimaalinen. Välikelin miäs.
Samixii!

oldez

Well-known member
Riippuu tuulesta ja ilmankosteudesta yms. Yleensä en palele.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Muutaman kerran ulkomaille lähtiessä käynyt niin, että olen laittanut pitkät kalsarit jalkaan ettei palellu 17 minuutin kävelymatkalla asemalle. Kohteessa onkin sitten ollut 20 astetta ja junassa hikoillessa hymyilyttänyt, että saatanpa olla ainoa olento tässä porukassa kera pitkäin kalsarein, muilla shortsit. Harvemmin lentokoneessa kuitenkaan kuuma tulee, vaikka pitkät kalsarit ois farkkujen alla.
Pitkät kalsarit ja shortsit olisi jjv:lle sopiva asuste. Ehkei tuntemattomat rynni sitten niin helposti reviirille juttelemaan joutavia?

Kysymykseen: komppaan hahmoja jjv, Melinda ja WebSlave.

jjv

Arschloch
Pitkät kalsarit ja shortsit olisi jjv:lle sopiva asuste. Ehkei tuntemattomat rynni sitten niin helposti reviirille juttelemaan joutavia?
Tuollaisessa asustuksessa nuo potkivat palloa talvella tekonurmella, että ehkä futistähdeksi luulisivat.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Olen elämänmittaisen subjektiivisen havainnoinnin perusteella tullut siihen johtopäätökseen, että naisia palelee ja miehet avaa ikkunaa.

jjv

Arschloch
Olen elämänmittaisen subjektiivisen havainnoinnin perusteella tullut siihen johtopäätökseen, että naisia palelee ja miehet avaa ikkunaa.
No ilmankos vaimot nalkuttaa. Miesten pitäis tarjota lämpöä rakkailleen. Jykevällä kuormaliinalla sähköpatteri eukon selkään niin helpottuu horkka.