Mosse Skidmark Liittynyt 5.3.1999 Viestit 104235 Sijainti On earth 23.6.2009 #41 Tommi123 sanoi: +1000e Esim Rolex ynm. hyvät kellot. Myös leijonakello on hyvä ja maksaa vaan 100e. ainakin oma. Klikkaa laajentaaksesi... Entä paljon toisten?
Tommi123 sanoi: +1000e Esim Rolex ynm. hyvät kellot. Myös leijonakello on hyvä ja maksaa vaan 100e. ainakin oma. Klikkaa laajentaaksesi... Entä paljon toisten?
Estate Well-known member Liittynyt 23.11.2001 Viestit 11920 23.6.2009 #42 joukahainen sanoi: Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa kummin tehtävä on olla vanhempien apuna lapsen kristillisessä kasvatuksessa. Klikkaa laajentaaksesi... Oma kummitätini toteutti tätä mm. varoittamalla minua, etten nyt vain tulsisi uskoon, kun ripari oli edessä.
joukahainen sanoi: Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa kummin tehtävä on olla vanhempien apuna lapsen kristillisessä kasvatuksessa. Klikkaa laajentaaksesi... Oma kummitätini toteutti tätä mm. varoittamalla minua, etten nyt vain tulsisi uskoon, kun ripari oli edessä.
joukahainen . Liittynyt 24.1.2004 Viestit 10131 Sijainti Oslo 23.6.2009 #43 S.A sanoi: Oma kummitätini toteutti tätä mm. varoittamalla minua, etten nyt vain tulsisi uskoon, kun ripari oli edessä. Klikkaa laajentaaksesi... Kummitätisi tavallaan toteutti kummin tärkeintä tehtävää, lapsen puolesta rukoilemista!
S.A sanoi: Oma kummitätini toteutti tätä mm. varoittamalla minua, etten nyt vain tulsisi uskoon, kun ripari oli edessä. Klikkaa laajentaaksesi... Kummitätisi tavallaan toteutti kummin tärkeintä tehtävää, lapsen puolesta rukoilemista!