Minardi fani
Well-known member
rekisteröidyin paripäivää sitten vip jäseneksi, mutta nimimerkkini alle ei ole ilmaantunut VIP merkintää... 
Jotain tietoa asiasta: http://www.f1-forum.fi/vip/MaranelloRed sanoi:No mitä muuta hyötyä on kun on ns. vippi kuin että saa fiinin kuvan sivun laitaan ?
Tuon lisäksi myös pollit on vain VIPeillä.Ace17 sanoi:Käsittääkseni myös attachment-ominaisuus (mahdollistaa kuvan liittämisen postaukseensa suoraan omalta koneelta) ja Isoveli valvoo -systeemi eli Who's online ovat vain VIPien käytettävissä.
Ai, onkos jotain sellaista tapahtunut ?arnold sanoi:Eikös "Isoveli valvoo" systeemi koskenut jokunen aika sitten rankalla kädellä kirjoittelijoita VIP:stä tai VIPittömyydestä piittaamatta?
Näinhän mulla on ja on ollutkin, tähän asti ainoa tapa ettei ilmoa tullut oli pitää postilaatikko niin täynnä ettei enää sopinut.Giffen:[ sanoi:VIP:n sais maksaa kännykällä, vaikka 5€/3 kk..... Millää jaksais mitää tilisiirtoja rupee hommaa tällasen takia
Ketkä/kuka muu sitä koodaa?Dominic sanoi:Fn:
Kai se minä sitten oon se oikea henkilö noista statseista sanomaan. Mun osalta homma on syksyllä aika hyvällä kuosilla. Siitä et kuin nopeasti saadaan datat sisään - en osaa mitään sanoa.