Virallinen foorumistien synttärit -ketju

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
kouvotsvoni sanoi:
McGyverit on kaikki tommosia. Mitäs sitä ostetaan mainosmiljoonilla synttärilahjaksi hälle? Oisko Duplot hyvä idea?
Joo, vaikka Ferrari-Duplot! Mä ostin myös meidän puolitoistavuotiaalle semmotteet joululahjaksi.:D :D
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Jacques sanoi:
Samperi.. Sä meet taas musta ohi tammikuussa! Joka vuos sama juttu nähtävästi.. :(
Suunnilleen. Paitsi jos jättäis jonain vuonna syndet väliin.:idea: Mulla ei ois varsinaisesti mitään sitäkään vastaan, että kolmekymppisiin olis enemmän matkaa, ku 3 vuotta...:eek: :rolleyes: :ahem:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
MacGyver sanoi:
Täytän 2 viikon päästä. Ferrari-Dublo olis tosi kiva.
Täytyypä käydä kattomassa, josko vielä Sittarista löytyy... Ei ollu ku kaksi pakettia jälellä tuota Duplo-Ferraria sillon pari viikkoa sitten. Sitä isojen Ferrari-Legopakettiahan ei voi sulle antaa, ku siinä on niitä pieniä osia, jotka sä voit innoissas syödä...:eek: :nope:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
MacGyver sanoi:
Täytän 2 viikon päästä. Ferrari-Dublo olis tosi kiva.
Itsehän ostin pitkästä aikaa legoja :D Meinaan jouluna ajattelin koota tämän Ferrari Enzon lego technic -mallin. Se musta "superauto" ja Ferrarin formulaa markkeeraava jo löytyy. Molempiin mennyt jotain 8-10 tuntia kootessa :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Teemu-84 sanoi:
Itsehän ostin pitkästä aikaa legoja :D Meinaan jouluna ajattelin koota tämän Ferrari Enzon lego technic -mallin. Se musta "superauto" ja Ferrarin formulaa markkeeraava jo löytyy. Molempiin mennyt jotain 8-10 tuntia kootessa :thumbup:
Tekniikkalegot oli kyllä parhaat lelut ikinä koskaan. Oli aika monta sarjaa meikäläisellä.. ainoo lapsi. :eek:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Teemu-84 sanoi:
Itsehän ostin pitkästä aikaa legoja :D Meinaan jouluna ajattelin koota tämän Ferrari Enzon lego technic -mallin. Se musta "superauto" ja Ferrarin formulaa markkeeraava jo löytyy. Molempiin mennyt jotain 8-10 tuntia kootessa :thumbup:
Toi on niin makeen näkönen auto!! Mä olen kanssa sitä kuolannut kaupassa, mutta ei taitais aika/hermot riittää kasaamiseen mulla...:eek:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Miss Piggy sanoi:
Toi on niin makeen näkönen auto!! Mä olen kanssa sitä kuolannut kaupassa, mutta ei taitais aika/hermot riittää kasaamiseen mulla...:eek:
Jaa niin sitä Enzoako meinaat? Kyllä sen formulan ja sen mustan auton kokoaminenkin vaati hitonmoisesti kärsivällisyyttä. En muista paljonko formulaan meni mutta sitä mustaa autoa (Supercar taisi olla tuotteen nimi) koottaessa vierähti 9,5 tuntia :D Vaikka legoillahan on selkeät kokoamisohjeet niin hämmästyttävää tarkkuutta noiden isojen autojen kokoaminen vaatii.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Miss Piggy sanoi:
Mites tuonne saapi synttärit lisättyä? Piggylla ois syndet 4.1. (Heti yks päivä Schumin jälkeen, ylläri ylläri!):D
Taidat olla jopa 2 päivää muo nuorempi - JUNNU!
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Toi kalenterijutska oli uutta mulle....

Elikka 19.12. tulee taas vuosia tayteen. Ens vuonna ymparipyoreita.... :thumbfh:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Pikkaisen myöhäiset onnittelut Miss Piggylle ja onnea tämän päivän päivänsankari Hermannille! :thumbup:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Miss Piggy sanoi:
Toi on niin makeen näkönen auto!! Mä olen kanssa sitä kuolannut kaupassa, mutta ei taitais aika/hermot riittää kasaamiseen mulla...:eek:
Nonni tulipa aattona koottua se auto. En muista enää tarkalleen mutta noin 9 tuntia sitä kootessa meni..
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Teemu-84 sanoi:
Pikkaisen myöhäiset onnittelut Miss Piggylle ja onnea tämän päivän päivänsankari Hermannille! :thumbup:
Kiitosta vaan. Ja päivänsankarille onnittelut menemään tietty!!:thumbup:

Aika hyvässä ajassa sä sen auton kokosin Teemu!:thumbup: Tosiaan itellä ei hermo kestäis moista lain.:eek:
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Tjaa... Tällaistakin Teemu kysellyt...
25.6. tulis vuosia täyteen. Vuosihan on muistaakseni sama kuin Elviksen ja Chaplinin kuolinvuosi, sekä tulevan Ruotsin hallitsijan, ties miten monen suomalaisen missin ja poptähden synnyinvuosi.
 
Ylös