Virheilmoitukset

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mä luulen, että mulle riittä se, jotta toi nykyinen jaksaa linkuttaa niin pitkälle toimivana, että alla oleva ehtii markkinoille. Menee heti vaihtoon.
Taitaa lähiviikkoina tulla kauppoihin.

Näytä liitetiedosto 14030
Näyttää hyvältä :)

Kieltämättä vittumaista, että tulee tollasia bugeja että ei auta oikein mikään. Mutta onneks se ei ole pelkästään Nokian ongelma :nope:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

:mad_old:
Tänään ilmesty puhelimeen seuraavan kaltainen virhemoite kun yritin käynnistää navigointiohjelmaa, joka on tähän mennessä aina toiminut varmasti kuin 70-luvun pikajunan wc-istuin.

Poistin kaikki tekstiviestit, vanhat kalenterimerkinnät ja kuvat puhelimesta. Varmistin, notta muistikortti on kunnolla paikoillaan ja buuttasin puhelimen.

Helevetti, edelleen sama juttu:

Mikähän tuota oikeasti kaivelee?
Maps-sovelluksella on muistia käytettävissä enemmän kuin koskaan aiemmin. Eilen toimi vielä täysin moitteetta.
Mulla oli samantapainen juttu Nokia N97:eiskassa.

Ensin tuli ilmoitus: Muisti lähes täynnä, poista tiedostoja asemasta C:

Parin päivän päästä ilmoitus moukkautui muotoon: Muisti täynnä, haluamaasi toimintoa ei voi suorittaa. Poista tiedostoja asemasta C:

Poistin kaikki tekstiviestit ja asensin Nokian tarjoaman sovelluksen, Muistin järjestelijä. Nyt kännykkä pelittää taas. Saas nähdä mitä tapahtuu seuraavaksi reilun 3000:uhannen tekstiviestin täytyttyä? Järjestääkö Muistin järjestelijä viestit muistia haittaamasta?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kieltämättä vittumaista, että tulee tollasia bugeja että ei auta oikein mikään. Mutta onneks se ei ole pelkästään Nokian ongelma :nope:
En parjaa nykyistä hupelinta. On toiminut 3,5 vuotta täysin moitteettomasti. Nyt on ilmennyt pari tällaista väsymiseen viittaavaa oiretta.
Ehkä alkaa E71:n vieteristä veto vaan hyytyä. Tulee tunnit täyteen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
"Muu kuin vakava virhe", sanoi Windows ennen kuin kaatui. Minkähänlainen se vakava virhe olis ollut?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tällainen virheilmoitus löytyi Sapin syövereistä

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Edelliseen liittyen.. työpöydällä roikkuu iso virhe:

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Originally Posted by Youtube
500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
Also, please include the following information in your error report:

YjTksKcB2lvzoSMwkClmVGMhyaklveSGK-Bce4AqbO6rveoKXXF_EXMZuNvf
uzEWuwfXLVFZ81RPEiLq0P6c3ptVnNtR8vY7ew7qWstq8KrXKr Rj9aHiY5iN
7svcb9aK2FbdzNamoPYlBY_TCB4WkuhXdQqRpj8a9uMRitkG0g Wg7Pygrfts
....
APINAT!
Tämä on vihdoin analysoitu. Lopussa viitataan Pyryfiin.