Virheitä

Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
F1-Forumin sääntöjen kohta 19:

Moderaattorien kohtuuton häiriköinti ja muu asiallisen kritiikin rajat ylittävä protestoiminen saattaa johtaa rangaistuksen kovenemiseen. Tämä ei tarkoita, että moderaattoreita ja heidän toimiaan ei sopisi kritisoida, mutta on hyvä pitää mielessä moderaattorinkin olevan vain ihminen.
Ellei säännöllä ole haluttu viitata moderaattorien suorittamaan häiriköintiin, on kyseessä VIRHE.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Monitulkintainen alkuosa saa jälkiosassa tarkennuksen, josta käy ilmi, että tarkoitetaan moderaattoreihin kohdistuvaa häiriköintiä. Toisaalta vois ehkä aloittaa käytännön, jossa rangaistavalle nimimerkille tulevaa rangaistusta kovennetaan moderaattoreiden suorittaman kohtuuttoman häiriköinnin ja muun asiallisen kritiikin rajat ylittävän protestoimisen seurauksena.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äsken tein virheen kun kommentoin jomman kumman, JPP:n tain Fagerhlom:n viestiä, ja sekosin että kummankas viestiä olin kommentoimassa, ja en muuten tiedä. Ne on varmaan nuo nikit eli juuselat niin lähellä toisiaan että mua hämäs.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Äsken tein virheen kun kommentoin jomman kumman, JPP:n tain Fagerhlom:n viestiä, ja sekosin että kummankas viestiä olin kommentoimassa, ja en muuten tiedä. Ne on varmaan nuo nikit eli juuselat niin lähellä toisiaan että mua hämäs.
Ruusperisti lienee sitten nikotinisti. Koska hulkenberisti on liian vaikea sanoa savolaiselle.

Ruotsissahan Gerhard Berger lausutaan jotakuinkin [jäärhard Bärjer).
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Monitulkintainen alkuosa saa jälkiosassa tarkennuksen, josta käy ilmi, että tarkoitetaan moderaattoreihin kohdistuvaa häiriköintiä. Toisaalta vois ehkä aloittaa käytännön, jossa rangaistavalle nimimerkille tulevaa rangaistusta kovennetaan moderaattoreiden suorittaman kohtuuttoman häiriköinnin ja muun asiallisen kritiikin rajat ylittävän protestoimisen seurauksena.
Tai sitten protestointiin ja report bad postin painamisesta pitäisi maksaa panttimaksu, joka palautetaan jos rutina on ollut hyväksyttävää.:ahem:
 
Ylös