Kaato ja keskeytysMikäs Lindholmilla? EK12 ei aikaa näy missään.
Kyllähän sen miehen elekielestä näkee, että ymmärtää itsekin, että ei nyt oikein tule niin kuin pitäisi ja kaikki syy ei todellakaan ole vain autossa. Viimeistään nyt ollaan tilanteessa, jossa Teemukaan ei voi vetää esille "olen selvästi nopein Ford" korttia. Rehellisesti sanottuna ja vaikkakin se pahalta näin suomalaisena tuntuu, Teemun suoritustaso heittelee Ford kolmikosta ylivoimaisesti eniten ja kun nopeudellisesti ei erotu muista kahdesta mitenkään, niin ymmärrän hyvin sen, miksi hänen varaan isosti ei enää lasketa mitään.Teemu sanoi haastattelussa että "ihan ok aamu". Hävinnyt täysin ajamalla 1:45 kärjelle ja sekunnilleen samaa tahtia tietä avaavan Gusin kanssa. Ei se nyt ihan purkkiin oo mennyt.
Teemu sanoi haastattelussa että "ihan ok aamu". Hävinnyt täysin ajamalla 1:45 kärjelle ja sekunnilleen samaa tahtia tietä avaavan Gusin kanssa. Ei se nyt ihan purkkiin oo mennyt.
Eilisen ek9:n jälkeen Sunisella oli eroa viidentenä olleeseen Evansiin jo 1:59.8. Greensmithillä yli tunti kärkeen.Onkohan Fordilla joku vajaatehoinen ohjelma moottorissa kun ne ei mene enää mihinkään...
Auto pelaa ok jos ajetaan Loubetin kyytiä, jos yritetään päästä edes lähelle muuta poppoota, niin se tulee ihan tien täydeltä.Onkohan Fordilla joku vajaatehoinen ohjelma moottorissa kun ne ei mene enää mihinkään...
Voisin jopa väittää, että Ford on talli, jonka autojen pätkäajoilla on eniten merkitystä. Hommahan taitaa pitkälti perustua siihen, että niitä autoja ostetaan/vuokrataan ja eihän kukaan sellaisia osta/vuokraa, jos niillä ei yksinkertaisesti mihinkään pääse tai ne näyttää siltä, että niillä ei mihinkään pääse. Hyvät pätkäajat on merkkejä siitä, että autossa on potentiaalia ja toisinaan Ford kuljettajat ovatkin antaneet ilmi, että talli on ohjeistanut vetämään isoakovaa vaikka metsä kutsuisikin.Eilisen ek9:n jälkeen Sunisella oli eroa viidentenä olleeseen Evansiin jo 1:59.8. Greensmithillä yli tunti kärkeen.
Tänään huippuvauhdilla reuhaaminen, vesipumppu tms. lämpöongelmien jälkeen, ei ole ehkä järkevää pelkkien pätkäaikojen takia. Fanien mielen se kyllä kirkastaisi, mutta eivät perhana välitä sitä!?
Jos jäi huomaamatta, niin eilisiltana kommentoi suomalaismedialle, että vesipumppu hajoaa jos rytkyttää täysiä"We have to drive quite carefully", virkkoi Teemu pätkän maalissa 0.7 sekuntia Gusia hitaampana.
Kai se sit ajelee terveisiä, kaiken järjen vastaisesti.
heti vain muutama minuutti lähetyksen alusta napsahti ensimmäinen "joo kyllä" olisiko "no joo" seuraava?Eikös se ollut jotenkin niin, että "kyllä" ja "joo" tuottavat yhden huikan ja "kyllä joo" tai "joo kyllä" ovat sitten kahden huikan arvoisia.
Mitäs siellä on touhuttu?Vähän jää paska maku noista Hyundain ja Tanakin peliliikkeistä. Onneks ei oo Latvala ajamassa kolmossijasta, Ogierin pään sisälle on vaikeampi päästä.