Rallihan on lähtenyt mukavasti liikkeelle.
Aamupäivän osiolla olin hieman pettynyt EPn menoon.
Vaikka kahden keskeytyksen jälkeen kuskilla saattaa olla melkoinen "apina" selässä.
No onneks nuo pitkät jarrutukset alkoi ottaa silmään.
Syyllinekin siihen sitten onneks selvis eli lasittuneet jarrupalat.
Iltapäivän osiossa EP on sitten tullut just sitä hyvää vauhtia kuin oletinkin. (ja toivoin).
Tosin Kallella ja Oitilla niin kova yritys päällä että siihen on muiden vaikea vastata.
Paitsi tietty Elfyn jolla on myös hyvä vauhti päällä ainakin tällä hetkellä.
Harmin paikka tuo Breenin keskeytys. Just kun näytti hyvältä että Foordi kulkee hyvin hänenkin käsissä.
No kuskin piikkiin tuo ajovirhe menee eli tais olla vaan hieman vauhdin huumaa kun vihdoin pääsi
ajamaan kärjen vauhtia.
Niin kuin Jari puhuu niin Hyndain ajettavuus ongelma on melkoinen.
Noin maallikkona vois veikata että syyllinen on kovasti taakseppäin kallistetut etuiskarit.
Se tekee mielenkiintoisia pyörän liikkeitä jotka näkyy melkoisena keulan nyökkimisenä tai retkahtamisena.
Ilmeisesti ovat hakeneet runkokehikossa hyvää paikka iskarin/jousituksen yläpäälle.
Niin kuin Jari toteaa että autossa on eri mallin etu- ja takapää.
No periaatehan on että pitoa haetaan taakse etupään toiminnasta. Jos nyt etupää "retkahtaa" tuolla tavalla niin silloin menetetään samalla helposti takapäästäkin pito.
Jolloin auto on melkoisen hankala ajettava ja se näyttää juuri just noin kauheelta. Varsinkin spooreissa se korostuu.
Onneks RC2 autoon Hyndai ei ole voinut tehdä tuota geometriaa etupäähän ja Sunisen meno näyttää paljon paremmalta.