Ja mikä euron osa pettää huihaista seuraavaksiJännitystä on nykyään lähinnä kahdessa asiassa. Kuinka isolla marginaalilla Kalle voittaa. Ja kuka tulee toiseksi.
Jos antaa 9 niin etin Colinin käsiiniYksi halpa viihdyke on myös se et vilkuilee erään multaisen kalan rallireportaaseja ja katsoo et mitä meriselityksiä tälläkertaa ovat kehitelleet arvioidensa suhteen
Jos se vika on esim. sellainen mitä Ketomaa(?) spekuloi eli etuiskarit liian kallellaan taakse niin sitä ei voi korjata. Iskarin yläpäät on rungossa siinä missä ne on eikä niiden paikkaa saa muuttaa. Mitat on luokkarissa ja uuden paikan määrittäminen vaatii uuden luokituksen. Se korjaaminen ei välttämättä ole mikään läpihuutojuttu vaikka sen vian tietääkin...Tänak sanoi powerin maalissa, että ovat jo pitkään tienneet mikä autossa on vialla...Uskottavaa??. No toisaalta mihinkäs sitä on kiire.... ja hiljaa hyvää tulee.
Ite huomasin kans että puheet ovat muuttuneet tämän viikonlopun aikana optimistisempaan suuntaan. Tänak ei mitenkään tallin suuntaan mielistelijänä ole tunnettu.Tänak sanoi powerin maalissa, että ovat jo pitkään tienneet mikä autossa on vialla...Uskottavaa??. No toisaalta mihinkäs sitä on kiire.... ja hiljaa hyvää tulee.
Luulempa, että hän alkaa ymmärtämään, että ainut mikä on enään pelastettavissa on oma työpaikka. Köysissä ovat ja pysyvät. Hän myös tajuaa, että jos nyt sanoo, miten heikosti asiat oikeasti ovat niin se on helposti Korea exit. Sanon suoraan, jos olisin Tänakin housuissa, en poissulkisi sitäkään vaihtoehtoa. Nythän rallit.fi jutussa avattiin heidän tilannettaan....autoa rakennetaan lennossa....Ite huomasin kans että puheet ovat muuttuneet tämän viikonlopun aikana optimistisempaan suuntaan. Tänak ei mitenkään tallin suuntaan mielistelijänä ole tunnettu.