"Olen biljardipalloja nuoleskellen väkinäisen hauska."Sormethan tässä jo syyhyää päästä kirjotteleen mukahauskoja Kari O.-, Mika- ja Krisse-viestejä.
Tästä tulee mielenkiintoistaSolberg ajaa Viron GR Yaris Rally1:llä.
Pajarille voi tulla kiire, jos Sohlberg pysyy tiellä![]()
Sormethan tässä jo syyhyää päästä kirjotteleen mukahauskoja Kari O.-, Mika- ja Krisse-viestejä.
Ei tarvinnu kauaa ootella!Pajarille voi tulla kiire, jos Sohlberg pysyy tiellä![]()
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta luulen etteivät aja. En ole missään järjestäjän julkaisussa tai ewrc:ssä tuollaisesta kilpailusta mainintaa nähnyt. Eikä tuo ei oikein mahtuisi ainakaan ajokertojen väliin. Pätkien välissä on kaksi ja puoli tuntia, MM-kuskeihin menee 1h20min ja Safefy 2:n pitäis olla EK:lla 1h10min ennen ekaa pääluokan kuskia.Tervehdys!
Onko jollakulla tietoa, ajaako Virossa paikalliset kuskit jonkinmoisen kisan mm rallin yhteydessä?
No jos näin niin aika rymyämiseksi menee mutta menkööt!Oli muuta asiaa järjestäjille niin kysyin samalla kuinka paljon ennen ekaa autoa voi vielä pätkällä kävellä. Tänä vuonna tuo tieto puuttuu rallilehdestä, vuoden 2022 lehdessä se oli ilmoitettu puoleksi tunniksi(uudempia lehtiä en tähän hätään löytänyt). Vastaus oli: Walking on stage is allowed until the road closure, usually the road closes 2,5-3 hours before the first car.
En sitten tiedä onko tuo oikeasti noin pitkä aika, mutta täytyy siihenkin varautua.
Ei ainakaan oppaaseen ole merkitty mitään yöpymispaikkaa. Pätkän ainoa peltoparkki on kolmoskatselualueen kohdalla, pätkän itäpuolella. Waze-navigoinnilla kun kirjoittaa Shakedown Kastre Kurista niin näyttää paikan tai Mapsissa 7X56+4C9 Kurista. Katselualueen hyvyydestä ei mitään tietoa.Onko shakelle jotain yöparkkia, äpistä ei näy? Ainahan joku paikka lähistöltä löytyy matkamökille, mut joku virallinen olis kivampi, olis mestoilla heti aamusta.
Tuli extempore reissu tänne Tartoon, huoltoparkki aika hiljanen vielä ja lavaa pystyttävät keskustassa. Suunnitelmissa shake ja jotain fiilistelyä yleisö ek:n liepeillä, pe aamun eka pätkä pariin kertaan. Lauantaina koira juoksee Tallinnan lähellä kilpaa, joten pe hävitään jo sinne päin.
KiittiEi ainakaan oppaaseen ole merkitty mitään yöpymispaikkaa. Pätkän ainoa peltoparkki on kolmoskatselualueen kohdalla, pätkän itäpuolella. Waze-navigoinnilla kun kirjoittaa Shakedown Kastre Kurista niin näyttää paikan tai Mapsissa 7X56+4C9 Kurista. Katselualueen hyvyydestä ei mitään tietoa.
Samaa itse pohdin. Kyselin tuota itsekkin sähköpostilla järjestäjältä. Sain tuon saman vastauksen kahdesta ja puolestaVaikka en mitään asiasta tiedäkään, niin ihmettelisin jos olisi 2,5 tuntia tai ylipäänsä enemmän kuin 30 minuuttia. Onko kenelläkään rallipassia kourassa? Niihin on viime vuosina alettu painaa tuo minuutti. Ruotsissa oli 30 min.
Olisko mahdollista linkata tuota opasta tänne. En millään itse onnistu sitä löytämään.Ei ainakaan oppaaseen ole merkitty mitään yöpymispaikkaa. Pätkän ainoa peltoparkki on kolmoskatselualueen kohdalla, pätkän itäpuolella. Waze-navigoinnilla kun kirjoittaa Shakedown Kastre Kurista niin näyttää paikan tai Mapsissa 7X56+4C9 Kurista. Katselualueen hyvyydestä ei mitään tietoa.
Se kartta jossa näkyy parkkipaikat, yöpymispaikat, suljetut tiet yms. löytyy ainoastaan painetusta rallilehdestä.Olisko mahdollista linkata tuota opasta tänne. En millään itse onnistu sitä löytämään.