Kerro toki mikä vika.Sanonpa, että aika kamala pisteytyssysteemi tässä visassa.
Kerro toki mikä vika.Sanonpa, että aika kamala pisteytyssysteemi tässä visassa.
No, tämähän on vain minun mielipide ja säännöt on samat kaikille jne. mutta olisko sellanen mitään, että olis kysymys per kohta ja oikeasta vastauksesta saisi pisteen ja väärästä ei saisi. Laskin, että tässä visassa on todellisuudessa 23 kohtaa joista on täysin mahdollista saada 0 pistettä vaikka olisi saanut 3 oikein. Aikamoinen sotku minun makuun.Kerro toki mikä vika.
Höpö höpö. Augustin visoissa jaettiin sadasosapisteitä joka on perseestä. Tässä on nolla, puolikas ja kokonainen ja se on hyvä niin.No, tämähän on vain minun mielipide ja säännöt on samat kaikille jne. mutta olisko sellanen mitään, että olis kysymys per kohta ja oikeasta vastauksesta saisi pisteen ja väärästä ei saisi. Laskin, että tässä visassa on todellisuudessa 23 kohtaa joista on täysin mahdollista saada 0 pistettä vaikka olisi saanut 3 oikein. Aikamoinen sotku minun makuun.
Siinähän se minun pointti onkin, että kysymykset voisi jo laatia niin, että niisä jaettaisiin vain täysiä pisteitä tai vähintään puolikkaita.Höpö höpö. Augustin visoissa jaettiin sadasosapisteitä joka on perseestä. Tässä on nolla, puolikas ja kokonainen ja se on hyvä niin.
Annan Fägikselle! :thumbup: Peukun.
No itse tulen tekemään niin, että jos on kolmiosainen kysymys, niin 2 oikeasti puolikas ja kolmesta kokonainen. Mun mielestä tässä on toimittu hyvin pisteenlaskun kannalta.Siinähän se minun pointti onkin, että kysymykset voisi jo laatia niin, että niisä jaettaisiin vain täysiä pisteitä tai vähintään puolikkaita.
No, miksi ihmeessä pitää kolmiosainen kysymys ylipäätään tehdä jos ei sitä halua oikein pisteyttää? Tee yksiosaisia kyssäreitä... tai korkeintaan kaksi.No itse tulen tekemään niin, että jos on kolmiosainen kysymys, niin 2 oikeasti puolikas ja kolmesta kokonainen. Mun mielestä tässä on toimittu hyvin pisteenlaskun kannalta.
Tokihan tuonne Visis-toikkiin voi ehdottaa, että olisi 10 kysymystä ja niistä pinna per oikea vastaus.
Niin, sun pitää puhua tolle Visis-pampulle eli Alvulle, eikä tällaiselle sunnuntai-visailijalle.No, miksi ihmeessä pitää kolmiosainen kysymys ylipäätään tehdä jos ei sitä halua oikein pisteyttää? Tee yksiosaisia kyssäreitä... tai korkeintaan kaksi.
En suinkaan valita vaan heitin nyt tälläisen kysymyksen ilmoille.Niin, sun pitää puhua tolle Visis-pampulle eli Alvulle, eikä tällaiselle sunnuntai-visailijalle.
Lounasheimolle? Heitä se Alpulle!En suinkaan valita vaan heitin nyt tälläisen kysymyksen Ilmoille.
Ymmärrän toki tuohtumuksenne koska sekä nelosesta että ysistä olis ropissu sulle pisteitä jos 1/3 oikea vastaus riittäis.No, miksi ihmeessä pitää kolmiosainen kysymys ylipäätään tehdä jos ei sitä halua oikein pisteyttää? Tee yksiosaisia kyssäreitä... tai korkeintaan kaksi.
Ei, ei, ei, en kaipaa kahta kolmasosa pistettä vaan yksinkertaisempaa visaa. Ihan liikaa meni minulta elinaikaa tarkistaessa omia pisteitä. Sen takia yksinkertaisempi rakennne olis ollu mielestäni parempi.Ymmärrän toki tuohtumuksenne koska sekä nelosesta että ysistä olis ropissu sulle pisteitä jos 1/3 oikea vastaus riittäis.
Siksi en antanut 1/3 oikeasta vastauksesta muuta kun pahan mielen, kun se on jo aika helppo vetää puhtaasti arvalla oikein ja pistekeskiarvo oli näinkin sangen korkea. Ja miksikö esim myydyimmistä prätkistä ei kysytty vain top2? No siksi, että se on vaikeampi vastata kun top3 vailla merkitystä järjestyksellä.
1. Kerro joku moottoripyörämerkkiEi, ei, ei, en kaipaa kahta kolmasosa pistettä vaan yksinkertaisempaa visaa.
Mites toi ehdottamani Laitosjalkine eli Laja?Rukka, Hanx, Sweep, Yoko, Mpasu, Mracing, Sinisalo ja valitettavasti myös Leatherheaven tuottivat kukin puoli pistettä
No jopas jotakin! Pidin niin selkeänä hassutteluvastauksena, etten edes jaksanut asiaa googlettaa.Mites toi ehdottamani Laitosjalkine eli Laja?
Mites ku eikös Agostini lopettanut kilpauransa jo 30 vuotta ennen ensimmäistä MotoGP-kautta?3. Peräkkäisten osakilpailuvoittojen ennätys MotoGP:ssä on tasalukemalla kahden herran nimissä. Mikä on tämä ennätys ja ketkä ovat nämä herrat?
Marc Marquez ja Giacomo Agostini 10 voittoa. Kahdesta oikeasta osumasta 0,5p ja kolmesta 1p. edit: Näinhän se menee, että myös Doohanilla on 10 voiton ränni vyöllään. Myös tämä kelpasi vastaukseksi.
Joo mä kanssa lähdin miettimään siltä pohjalta, että kysymyksenasettelu sulkee viime vuosituhannen pois laskuista.Mites ku eikös Agostini lopettanut kilpauransa jo 30 vuotta ennen ensimmäistä MotoGP-kautta?
Niin teki. Ai että olet komea ja viisas. Koita keksiä joku viisastelu vielä niin pistetään pari miinuspistettä.Mites ku eikös Agostini lopettanut kilpauransa jo 30 vuotta ennen ensimmäistä MotoGP-kautta?
Sillonhan ne ei ole peräkkäisiä voittoja jos välissä on ollut kisoja.Joo mä kanssa lähdin miettimään siltä pohjalta, että kysymyksenasettelu sulkee viime vuosituhannen pois laskuista.
Edit: Ja siis oikeastaan mitenkäs tää nyt edes menee, kun pikaisella googletuksella löytyy tieto siitä, että Agostinilla on 20 peräkkäistä voittoa 500 kuutioisissa, ja sekin putki katkesi ainoastaan kisan väliin jättämiseen.
Ei, vaan 20 voiton putki katkesi kisan jättämiseen väliin (Imola (ja Jugoslavia) 1969). Putki alkoi Nürburgringiltä 1968 ja jatkui aina Ulsteriin 1969. Tämä tekee 20 perättäistä MM-osakilpailua.Sillonhan ne ei ole peräkkäisiä voittoja jos välissä on ollut kisoja.
No ei noissa ollut välissä mitään muuta kuin vaihtunut kausi. Kyseessä siis vuodet 68 ja 69.Sillonhan ne ei ole peräkkäisiä voittoja jos välissä on ollut kisoja.