Olet nyt käsittänyt tän visaliigan ihan väärin. Sen tarkoitus on vain osoittaa että tivaaja tietää ihan hitosti enemmän epäolennaisia juttuja aiheesta kuin yksikään vastaajista. Aihealueen perusteella voisi luulla tietävänsä jotain, mutta kun elokuva-tivakin aiheena on oikeasti 1800-luvun mykkäelokuvat voi tietämys olla aika vähäistä.Nää visaliigat ovat näemmä ihan mahdottomia. Odotin paljon urheiluvisalta, mutta sieltä tuli jotain helvetin 1950-luvun kysymyksiä.
:thumbup:Olet nyt käsittänyt tän visaliigan ihan väärin. Sen tarkoitus on vain osoittaa että tivaaja tietää ihan hitosti enemmän epäolennaisia juttuja aiheesta kuin yksikään vastaajista.
Olishan sitä voinut täräyttää 5 triathlonkysymystä ja 5 lentopallokysymystä.Olet nyt käsittänyt tän visaliigan ihan väärin. Sen tarkoitus on vain osoittaa että tivaaja tietää ihan hitosti enemmän epäolennaisia juttuja aiheesta kuin yksikään vastaajista. Aihealueen perusteella voisi luulla tietävänsä jotain, mutta kun elokuva-tivakin aiheena on oikeasti 1800-luvun mykkäelokuvat voi tietämys olla aika vähäistä.
Nolointahan tulee olemaan se että suurin osa saa todennäköisesti lähes täydet pisteet Toxicityn visasta.
Ai ton takia sä et osallistunut.Olet nyt käsittänyt tän visaliigan ihan väärin. Sen tarkoitus on vain osoittaa että tivaaja tietää ihan hitosti enemmän epäolennaisia juttuja aiheesta kuin yksikään vastaajista.
Heh.Nää visaliigat ovat näemmä ihan mahdottomia. Odotin paljon urheiluvisalta, mutta sieltä tuli jotain helvetin 1950-luvun kysymyksiä.
Onneksi offseason on kohta ohi. Minä järjestän urheiluvisan ensi vuonna.
No olisitko tiennyt jos kysyisin vaikka eilisiä tuloksia?Joo ehkä mä vaan odotin ittestäni liikoja.
Stadiontiva oli hieno, koska siinä pystyi jokaiseen kysymykseen arvata edes jotain. Enhän mä siinäkään juuri pisteitä saanut.
Harmittaa, kun odotin, että tässä urheiluvisassa olis ollut nykyajan urheiluun liittyviä kysymyksiä enemmän jotta olisin päässyt briljeeraamaan. (joo joo, oli siellä se triatlonkyssäri jonka kaikkien pitäis tietää)
Boikotoin tästä lähtien kaikkia tän offseasonin tivoja. Vaikka se tuskin ketään kiinnostaakaan.
No olisitko tiennyt jos kysyisin vaikka eilisiä tuloksia?
Ketkä hiihti Suomen-cupin voittaneessa miesten joukkueessa?
Montako sakkoa Mimi Gösner ampui eilen yhteislähtökisassa?
Ketä vastaan Flyers pelaa NHL:n ekalla kierroksella?
Kuka oli paras pistenainen LP Viestin eilisessä pelissä?
Paljonko päättyi A-junnujen lätkäpeli Hifk-KalPa?
Tossa nyt muutama, jonka mä muistan ulkoa eilisestä. Olis noita lisääkin....
Tuskinpa Mossen noista montaakaan tartti kuukletella, kun minäkin jonku tiesin. Olympia-aiheiset kyssärit on urheilutietäjänä itseään pitävän peruskauraa. Motocross ja Road Racing kysymykset kans aika hyvin aseteltu, kun kysytään huippumenestyjiä ja mieleen painuvia erikoisuuksia. Muuthan olikin tuoreita isojen kisojen menestyjiä.Kuka voitti triatlonin mm-kisat vuonna 1953? Eikä saa käyttää google. Voi saatana.
Kysyjä ensin googlettaa mahdollisimman vaikean kysymyksen. huh huh
Vuonna 1953 ei järjestetty triathlonin mm-kisoja lain.Kuka voitti triatlonin mm-kisat vuonna 1953? Eikä saa käyttää google. Voi saatana.
Kysyjä ensin googlettaa mahdollisimman vaikean kysymyksen. huh huh
Road Racing kysymys tuli kyllä siitä, että katselin Wikistä maailmanmestareita. Itse kerran yllätin erään 'nippelitietäjän' vastaamalla oikein kyssäriin, että vastaus oli Franco Uncini! Koska italiaanoista 'kaikki' tietää Rossin, Biaggin, Cadaloran, ... Niin olisin halunut kysyä tästä hepusta.Tuskinpa Mossen noista montaakaan tartti kuukletella, kun minäkin jonku tiesin. Olympia-aiheiset kyssärit on urheilutietäjänä itseään pitävän peruskauraa. Motocross ja Road Racing kysymykset kans aika hyvin aseteltu, kun kysytään huippumenestyjiä ja mieleen painuvia erikoisuuksia. Muuthan olikin tuoreita isojen kisojen menestyjiä.
Musta tuntuu, että sä et vaan tiedä kovin paljoa urheilusta.
Kilpaurheilu on aika laaja alue ja sitä on harrastettu öpaut tällasenaan yli sata vuotta. Ehkä pitäs tietää laajemmin? Itehän tiedän urheilusta vähän siltä osin mikä mua on kulloinkin kiinnostanut, mutta laajemmin ottaen en juuri mitään.Mä en vain tiedä urheilusta mitään.
Minkälainen paska Mosselta tuli Joroisten puolikkaan jälkeen?Paskin urheilutiva on vasta tulossa...
Hyvä veikkausidea :thumbup: Eikös Lasse Virenkin käynyt paskalla jossain maratonissa?Minkälainen paska Mosselta tuli Joroisten puolikkaan jälkeen?
- Kirkas vesi, laidat ruskeat aka varpusparvi