Örfil
Guest
Mä en tsättäile ja as.palv.putiikki on Liekkarissa saakka.Entäs tuo Asiakaspalveluchat tai liittymiä myyvä putiikki?
Tai, voishan tuota tsättiä kokeilla kun kerran usutetaan...
Mä en tsättäile ja as.palv.putiikki on Liekkarissa saakka.Entäs tuo Asiakaspalveluchat tai liittymiä myyvä putiikki?
Steven Novellan mukaan syy on tämä:Ensimmäiset n. 7 tuntia se oli ihan hauskaa, sen jälkeen kävi rasittavaksi. Maailma on täynnä optisia illuusioita, ihmetyttää vähän että miksi juuri tästä on tullut se mikä räjäyttää koko hemmetin internetin.
The reason, in my opinion, this has gone so viral so quickly is that people are legitimately freaked out by the realization that how they see the world is ultimately a subjective construction of our brains. Taylor Swift tweeted about the debate:
“I don’t understand this odd dress debate and feel like it’s a trick somehow. I’m confused and scared. PS It’s OBVIOUSLY BLUE AND BLACK.”
That about sums it up. She thinks it must be a trick (it is – a trick of the brain), and is scared and confused. At the same time she is caps-lock-certain that her perception of the dress’s color is the objective truth.
Mekkokohu ja siitä jauhaminen.
Te ootte liikaa siellä niin somessa. Itsehän olen lukenut aiheesta vain yhden lehtijutun eilen illalla. Kaventakaa nettimaailmaanne.Ensimmäiset n. 7 tuntia se oli ihan hauskaa, sen jälkeen kävi rasittavaksi. Maailma on täynnä optisia illuusioita, ihmetyttää vähän että miksi juuri tästä on tullut se mikä räjäyttää koko hemmetin internetin.
Kaventakaa nettimaailmaanne.
Keitä kaikkia tämä koskee?Ihan oiva pointti ankkajäbältä.
Ehkä sitä on itse ollut humanisti niin kauan ettei hoksaa että joillekin tuo on vielä shokki.Steven Novellan mukaan syy on tämä:
Kaventamalla nettimaailmaa, se onnaa helposti.Vahvista liikkuminen -pop up. Saako sen jostain pois?
Sanat eivät riitä kuvailemaan Jungneria tällaisten julkilausumien jälkeen :nope:Mikael Jungner, 49, ja Emilia Poikkeus, 23, yhteishaastattelussa: "Seksi on parasta!"
Luin väärin.Tällaiset otsikot:
Sanat eivät riitä kuvailemaan Raaserin kateutta tällaisten julkilausumien jälkeen :nope:
Mitä sä valitat? Vapaan maan vapaa lehdistö kirjoittaa just sitä mitä yleisö haluaa lukea.Tällaiset otsikot:
Sanat eivät riitä kuvailemaan Jungneria tällaisten julkilausumien jälkeen :nope:
Aijjaa. Yleisempi mediakritiikki tuntuu olevan tälläkin foorumilla pannassa, joten äläpäs yleistä.Vapaassa maassa saa myös valittaa mistä huvittaa.
Jos sinä kuvittelet esittäväsi yleisempää mediakritiikkiä ja sulle väitetään vastaan, niin ei se tarkoita että yleisempi mediakritiikki olisi täällä pannassa.Aijjaa. Yleisempi mediakritiikki tuntuu olevan tälläkin foorumilla pannassa, joten äläpäs yleistä.
Minä kun luin, että Kahva keitetään pannulla tai persekeittimellä. Moottorikyrvät *saks* (huih).Kyllä. Kahvi keitetään pannulla tai pressokeittimellä. Moottorikahvit saks.
Minä käytän entistä kahvinkeitintä teenkeittimenä, termoskannu siinä on, niinpä laitan siihen kolme teepussia roikkumaan kannun reunoissa ja laitan sen kiinni ja ei muuta kuin porisemaan. Lopulta tulee paljon parempaa teetä kuin että pitää dippailla teepussi jossain kupissa ja ei tuo juuri paljoa makua. Kaupoissa kun ei löydy sellaista teekeitintä, missä ei olisi mikään aukko avoimena päästelemässä höyryä ulos. Vähän sama kuin jos aikoo kannabista laittaa teenä, niin miksi pitää höyryt päästää ulos?Tee kannattaa tehdä silleen, että pannu täyteen vettä ja keittimeen ja sitten teepussi siihen pannuun hautumaan (ja keitin tietysti päälle kanssa). Toimivaa settiä tulee ja sitä voi sitten myöhemmin lämmitellä mikroaaltouunissa jos jää osa juomatta. Sama homma kahvin kanssa. Paitsi, että sitä ei hauduteta pussissa ja niin pois päin vaan keitetään niinkuin nyt kahvia keitetään ja jos jää yli niin sitten sama proseduuri kuin teen kanssa eli mikrossa lämmitys ja menoksi.
Samaa minäkin olen ihmetellyt.Vähän sama kuin jos aikoo kannabista laittaa teenä, niin miksi pitää höyryt päästää ulos?