Micael
Micael
Formulanomi sanoi:Näytit vähän Olgalta....![]()
Minäkin luin ekaksi tekstiä ja äkkiseltään aloin jo ihmettelemään, että onpas Olgalla jutut, kunnes tarkistuksen jälkeen palasin takaisin maan pinnalle.
Formulanomi sanoi:Näytit vähän Olgalta....![]()
Kieltamatta! Katoin jo itsekin, etta OLGA!!!!Formulanomi sanoi:Näytit vähän Olgalta....![]()
Samoin.McMike sanoi:Minäkin luin ekaksi tekstiä ja äkkiseltään aloin jo ihmettelemään, että onpas Olgalla jutut, kunnes tarkistuksen jälkeen palasin takaisin maan pinnalle.![]()
Oli oli, mutta vanhoihin ei ole palaamista. Uusi elama, uudet kuvat. Nyt ei muistella Brysselin aikoja312T4 sanoi::frown:
Vanha oli parempi - paras oli se mustavalkoinen kuva![]()
Tama:Olga sanoi:No voi. Saisinkos minäkin tietää, mikä innosti moiseen Olga-ilmiöön? Meni nokostellessa ohi.
Onhan ne hinnat keskimäärin noussu jo pitemmänkin aikaa vaikka välillä on halvempaa..Nyt vaan Katrinan takia tulee piikki (tännekin). Kai sielläkin automaatteja on? Mutta asemalla ei siis tarvii tippiä enää taskusta kaivaa siihen päälle?Nopeahuoli sanoi:Nousussahan ne on olleet sitten tammikuun, niin kun sanoin![]()
Mutta niin kun tuosta listauksesta kay ilmi, niin monestakin paikkaa saa gasoa tohon baut $2.53n hintaan. Listan ykkosena muuten tuo "76"-asema (Cornelius), josta tuossa ylla juuri mainitsin. Noihin valittoman keskustan hintoihin ei kantsi tuijottaa. Niilla ei kay kun firman kortilla ajelevat pukupellet
Tankkauksen hintaan "kuuluu" muuten serviisi mukaan. Taalla kun ei saa tankata itse![]()
Noppis on Olga-fani!Olga sanoi:No voi. Saisinkos minäkin tietää, mikä innosti moiseen Olga-ilmiöön? Meni nokostellessa ohi.
Joo verot pois vaan niin Micraankin voi tuunata V8:sin.jaska sanoi:onneksi siitä 75% on veroja, joten aina kun öljy kallistuu, niin valtio nettoaa :nope:
Ei ole. Kun laki ei salli itsetankkaamista. Tossa joen toisella puolella Washingtonissa asiat on jo sit toisin.Observer sanoi:Kai sielläkin automaatteja on? Mutta asemalla ei siis tarvii tippiä enää taskusta kaivaa siihen päälle?
Olen aina ollut ja tulen aina olemaan :ahem: :ahem: :ahem:jaska sanoi:Noppis on Olga-fani!
Kiitos!Jakopään hihna sanoi:Mun mielestä kaikista paras on Formulanomilla. Tai ainakin kuvake kuvaa osuvasti "kantajaansa"![]()
Olipas melko coolia!Nopeahuoli sanoi:
:thumbup:Nopeahuoli sanoi:Olen aina ollut ja tulen aina olemaan :ahem: :ahem: :ahem:
Juttujes perusteella olet juuri tuossa kuvassa olevan "henkilön" oloinen.Formulanomi sanoi:Kiitos!
Tai hetkinen...miten niin "kantajaansa"... :eek!: